Thursday, November 21, 2013

randomness


rasanya lama tak ke mari
kalau aku buka web pun mostly ke tempat lain


facebook 
( biasa if ada notification la )

twitter 
( tu pun jarang ) *kot :P

asianfanfic 
( update cerita , baca cerita orang , balas komen , then out , then masuk balik , tch , tak de kerja )

instagram 
( biasa , if on the phone , aku mesti akan check la )

email
 ( sbb skrg bnyk kerja , so email mesti aku check )




aku pun tak tau kenapa aku nak mention benda2 ni
lewls

these actually termasuk dengan download things regarding to
B.A.P , JYJ , TVXQ dan seumpama dengannya



haritu aku beli B.A.P 2014 SEASON GREETINGS
okay , aku buat pre-order 
itu pun okay
tang nak bayar aku rasa nak nangis
sebab aku tak tau kenapa aku buat pre-order
tapi aku bayar jugak
tch
dan skrg tgh tunggu barang itu di post 
dan sedang tunggu utk jadi excited tgk benda tu

semester ni bnyk pakai duit
serious tak tipu
benda merepek pun aku beli 
well , itu lain cerita sebab biasa aku pakai duit sendiri

tapi on things mcm 
duit minyak
rumah sewa
makan
internet
(jadi mahal sebab ini utk mobile data, 
dan aku pun malas nak beli broadband >< )

dan benda2 lain
aku rasa nak...okay tak tau nak rasa apa
sebab mcm tak tau nak buat apa

so utk semester yg berbaki beberapa bulan ni
aku tgh nak save
( eceh baru nak sedar diri kan? )

abaikan

skrg ni mmg tgh busy
well so far dah lepas sikit la hectic time
sebab dah buat most submissions
tinggal beberapa submissions sahaja lagi
aku sdg usahakan

bnyk kali juga sem ni rasa mcm tak larat sgt
tak tau nak cerita kat orang mcm mn
sebab masing2 pun sibuk
so aku merepek kat sini
even skrg sempat lagi pulak nak update benda ni kan?
haha

well
rasa mcm sem ni short sem
hope Allah bagi kekuatan

so far benda baru yang aku belajar sem ni adalah bahasa Jepun
bukan so far la
tapi subjek ni mmg one of my favorite
so aku all out sikit subjek ni
eheh
subjek lain okay jugak cuma pressure dia ... ehmm ehmm

aku tak tau nak merepek apa lagi
maaf andai anda yang membaca ( jika ada )
rasa serabut dengan keserabutan yang ada ditambah dengan keserabutan yang sedia ada
( lewls whatever )

tapi harap semester ni aku dapat buat lebih baik
(I am trying my best)
*or half best (idk)
coz aku rasa aku still main2
itu pun aku tak tahu
tapi kawan aku kata sem ni aku mcm sedar diri sikit
kawan aku kata la
aku harap mcm tu juga XP

okayla
maaf , aku mahu undur diri

aku rindu kamu semua
semoga Allah pelihara kalian
amin


~syaf~



p/s:

~ 1 ~
smlm aku jumpa seorang kawan
dia bicara tentang tarbiyah
aku hanya mendengar
tapi aku rasa lately ni ada jarum menusuk jiwa
kau mungkin tahu kenapa?
aku juga bertnya perkara yang sama
Moga Allah pelihara kita semua


~ 2 ~
beberapa minggu lepas kawanku juga ditegur dengan sangat harsh mengenai bahasa inggerisnya
aku pun baca komen yang sama
serius aku terkejut sebab aku rasa english dia okay sgt
mungkin reviewer tu orang arah 'sana'
aku tak tahu
tapi skrg aku sendiri tak confident nak guna bahasa yang ditegur itu
aduh sedih
aku pun tak tahu kenapa jadi mcm tu



No comments:

Post a Comment