Sunday, December 25, 2011

mid sem break

assalamualaikum and good day to everyone
aku rasa lama dah aku x post
xde masa dan aku malas nak bukak sebab line lambat gi le
ok abaikan
HAHA

mid sem break dah start
bermakna berakhir sesi kuliah dan telaah utk tahun 2011
sekejap jer kan?
result sem 1 , MUET , sem 2 , 
bla bla bla
semua rasa cam sekejap jer
sangat

dan aku rasa sem 2 nie cam mencabar gile
like seriously kalau kau lalai jap kau kena patah balik cepat2
xde masa dah nak kau kejar kalau kau tertinggal
camtu laa
ntah
haha

cam yg pernah aku baca dalam satu buku
kita semua ada 24 jam
semua orang , leh jer kalau kita susun apa kita nak buat betul2
cuma kita( especially diri inilah kan ) yg selalu terlalai ngan benda2 yg x perlu

haha
awal sem2
ada sth yg terjadi yg betul2 mengganggu kepala otak aku
alhamdulillah , aku ada kawan2 di sekeliling
bila aku try lupakan benda alah yg menyerabutkan kepala otak aku tu
lama2 ok dah

well actually honest said
kita selalu fikir benda yg x perlu difikirkan
selalu nak buat kepala otak kita serabut
tapi kadang2 kita x sedar pon
nak wat cam mana en

tapi
dalam sedar x sedar
bila susah baru kita cari tuhan
baru kita rasa ALLAH ada dgn kita

like what has been posted by my friend 
ஜ Walau tak ada ORANG sayang kita TAPI ALLAH ada dekat di hati kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG cinta kita TAPI ALLAH sentiasa KASIHI kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG tolong kita TAPI ALLAH ada LINDUNGI kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG rindu kita TAPI ALLAH tetap tunggu kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG jaga kita TAPI ALLAH perhatikan kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG dengan kita TAPI ALLAH ada temankan kita.ஜ

kau rasa kau sedar x?
satu benda aku nak highlight kat sini
sesusah mana pon kita
sedarlah
ALLAH TU SENTIASA ADA BERSAMA KITA

aku pon manusia
kadang2 terlalai
bukan2 kdg2 , selalu
aku kena akui benda tu

semua sama jer

so bila aku rasa mcm2 benda menimpa aku utk permulaan sem
aku fikir aku lack of sth
then i know
aku rasa jauh
jauh dariNYA
maksud aku 
things yang always gonna makes people calm is pray and mengaji , plus ngan zikir semualah kan
solat mmglah buat , cuma maksud aku yg tambahan2 tu
masa dan pelbagai faktot lain menjadi alasan lah apa laa

well , kalau kau cuba taqarrub dgn Allah
kau akan tenang
seriously tenang
xyah tnya ada bukti ke x
cuba kau try
kalau kau x tenang 
kau ada masalah ngan diri kau sebenarnya
mungkin

and one more thing
aku nak highlight jugak
kita ada family yg selalu support kita dari belakang
kawan2 pon ada

time aku serabut gile
kawan2lah yg banyak tolong
thanks to them

and i know through out my journey time study nie
kawan2 tu penting
sangatlah penting
so nasihat aku , pilihlah kawan dgn baik ye

and aku sedar 
asasi bnyk mengajar aku bnyk benda
aku enjoy sem 1
dan aku rindu sape2 yg mewarnai sem 1 dgn jayanya
dan utk sem 2
aku mengharapkan sesuatu yg lebih baik
bukan utk aku jer tapi utk semua

semoga segalanya berjalan lancar
dan aku harap semua org dapat anugerah dekan utk sem ini
dan kita semua sam2 further degree sama2 k

utk mid sem break nie
aku kena siapkan assignment
tenangkan fikiran
HAHA
and betulkan mana yg perlu diperbetulkan

ok
sorry kalau post nie cam berjela-jela
dan merepek
xtaulaa ada yg baca ke x
HAHA

hope for better tomorrow and forever
wish u a happy day
sorrylaa kalau ada wat salah pape kan
aite
peace out yawww

wassalam
^_____*

No comments:

Post a Comment