Friday, October 12, 2012

banyaknya !!!!

ok 
aku dah lama x bukak blog nie
nak check pun line "sangatlah elok" kan 
=/

ok 
sekarang dah week 5
dan baru jer few weeks classes aku start
and fyi
di sebabkan kelas start lambat
mid term pulak week yg ke 7 ke 8
i mean lagi dua minggu laa
before cuti
makanya
semua datang sekali harung

assignments
tests
quizzes
bla bla bla

haha
if tangguh memang akan buat aku jadi pening
dan bertambah pening

al kisah tadi
aku pergi class
di sebab kan itu adalah satu2nya kelas pada hari itu
makanya
aku xde mood sangat nak ke sana
( jangan ikut perangai nie --- its rarely happen actually -_-)
i mean
bayangkan kau xde class dari pagi
then ...tup
pukul 6 petang baru kau ada kelas

ok

then
time nie laa lec tnya aku soalan
dan aku dengan sangat blurrnya
jawab soalan itu dengan merepeknya

ya Allah

one lesson today
nak pergi class tuh
kena prepare awal2
baca apa yg patut
lantakkan mood yg x ok tuh
buang jauh2

aku pulak kalau dah mood lari
aku kena cari dan gali balik dalam2
haih

anyway
kena strive gi le 2 sekarang
cuak aku dah mula datang

babe 
baru sem 1
dan kalau aku tertinggal
itu kes menganiaya diri
haha

ok laa
memandangkan jam dah pukul 1.47 pagi
makanya
aku merepek x sudah

so
good night all :D

--> should be morning kan? haha :P

No comments:

Post a Comment