Friday, September 28, 2012

sibuklah sangat ~

melawati hari2 di kampus
minggu ke 3 hampir habis
dan dan dan
aku baru belajar berapa chapter jer
like seriously 

kelas aku baru laa nak stable apa sume
dan subject2 yg aku kena belajar 
bolehlaa dikatakan antara
subject2 yg dah lama gi le aku x sentuh
contohnya
akaun , mathematics . . . bla bla bla

orang lain dah chapter berapa tah
nasiblah kan budak :P

kalau aku nak study sendiri pun aku xtau cam mana
business math tu aku rasa ok lagi laa
akaun tuh aku rasa . . . 
. . . aku kena ada guider

cuak lak tetiba en
apa2 pun
memang kena kejar laa benda2 alah nie
mid semester dah nak dekat
another few weeks
and all that i have to know
this is not a playground
or a court either

but one thing lah kan
its kinda great to learn about management

well see whose gonna be on top
i wish all of us pun berada di tahap yg sama juga
or lebih baik lagi

see ya
aku nak buat apa yg patut 
haha

take care yaww :D

No comments:

Post a Comment