Saturday, July 23, 2011

Tomorrow...I'll be there again ...KUANTAN !!!

assalamualaikum w.b.t
and hye

haha
esok dah nak balik kuantan dah
rasa cuti seminggu tu mcm x cukup jer
apa2 je laa kan...
untung dapat cuti kalau x lagi parah

BERSYUKUR syaf ~
hmmmm

sudah agak lama berada di kampus kuantan
suasana best
lecturers semua sporting
kawan2 pon mmg gempak laa...
best sgt

duduk jauh kat kuantan ajar saya bnyk bnda
even dulu duduk asrama pon bnyk bezanya
sebab kita < i mean saya > duduk jauh dari keluarga
semua kena berdiri atas kaki sendiri
dan itu adalah satu kelebihan utk saya berubah jadi lebih baik
dari pengalaman sebelumnya...
haha
bajet jer 

xde laa
jangan rasa sedih bila kita rasa kita nie x belajar abroad
jgn rasa terpinggir bila org x suka opinion kita
asalkan kita tahu semua tu kita buat atas usaha kita 
dan kita buat tu bukan benda yang salah
x salah utk berubah jadi lebih baik

jika ada yang mengata 
biarkan mereka
well
its YOU
YOU yourself who wanna be better
YOU yourself who try to face everything
only IF what YOU do is right
then just go for it 
no worry
ramai yg akan menyokong
family
teachers and lecturers
friends

DONT FEEL NEGLECTED
and never feel that you are
ALONE

why?

Coz Allah always there for you
EVERY SINGLE SECOND THAT YOU LIVE
HE ALWAYS WATCHING YOU

INSYA ALLAH

and as for me
dah nak balik kuantan nie kena laa prepare 
dah nak final dah nie weyh
and ya 
a lot of things to do
so be prepared syaf

dan pada sesiapa yang selalu baca entries saya
thanks a lot

doakan yang terbaik utk saya
doakan agar saya dan kawan2 saya
dapat further studies dlm degree LAW 
amin
 
thx a lot
MAY ALLAH BLESS YOU 
wassalam
 
p/s : thx for my family for everything...semoga ALLAH selalu menjaga kebajikan kalian kala saya jauh di sini...amin....

No comments:

Post a Comment