Wednesday, November 21, 2012

exception for changes

semalam adalah hari aku rasa nak serabut
kot

haha

ceritanya
aku nak burn assignment video aku ke dalam CD -R
dah laa tu CD -R
pastu aku lak beriya nak burn bnyk2 file dalam tuh
nak format punya laa payah
sebab aku rasa benda tuh ley buat sekali jer
coz dia bukan DVD -R
aku rasa laa

ok CD yg aku beli dah rosak 
aku pun malas nak format 
amik masa
RM 1 laa satu CD tuh
so aku beli lagi satu

*mana tak nya - malam nak kena hantar , pagi baru nak burn ~_~

aku bawaklaa laptop ke kelas CSC
which is a computer class
laptop aku apa masalah tah
lambat sgt process nyer
mula2 sabar lagi
then aku rasa cam ada problem lak benda nie

sampai kelas
aku burn file aku dalam CD
rasa nak selfish kejap 
sebab bila masukkan orang lain punya
tu yg CD tuh kalut tuh

GB x besar pun CD tuh 
tau x GB tuh apa?
gigbite lah senang cerita
kira berapa besar kapasiti yg kau ley masukkan

*aku jer lame nak cerita GB tuh apa :P

so aku masukkan aku nyer jer
dah burn , aku hantar
settle

pastu pulak
laptop aku " bertukar wajah "
i mean 
the interphase
pergh
pantang kot bila tetiba jadi camtuh
xde virus xde apa
2 jam kelas aku xley nak focus
buat flash pun nak xnak jer
sebab risau ape hal lah benda nie

aku rasa cam 
*apa tetiba jadi camni nie =='
dah habis kelas 
alhamdulillah elok balik

*tetiba jer elok balik
cam saja jer laptop aku nie

balik kelas aku layan
ice blended mocha
hilang stress aku jap
haha

tapi apa pun
aku bukan xsuka perubahan
i mean interphase laptop tu bertukar
so aku xsuka sgt
nanti susah kot
payah nak edit bagai

tapi dari segi lain
insha Allah
jika perubahan itu baik
why not kita ikut

tu jer kot aku merepek
haha

sorry lah ea

take care

later :D


p/s : 

b4 terlupa
thanks for someone yg risau kenapa aku jadi camtuh semalam
sorry
x berniat nak buat kau risau
:D

No comments:

Post a Comment