Saturday, March 31, 2012

a visit to SDAR ...


hey everyone
hari nie aku pergi kenduri kawan ayah aku
i thought the place was at senawang 
suddenly bila dah sampai
rupanya kat SDAR

diorg buat kat dewan besar

hmm
lama dah x jejak kaki ke SBP nih
and nie first time laa datang sek tu
huhu

ambil dari dalam kereta .... XD
 one thing padang diorg besar betul
haha
nak compare dgn sek aku mmg x laa kan
well , i suppose they must be playing around the floor during the evening i bet
nice place btw



nie kat entrace
>_<





 nie dalam dewan besar
aku rasa nie slogan diorg
^_^

nie pelamin pengantin
time nie pengantin x sampai lagi
time aku makan baru diorg sampai








hmm 
tu je laa
yg lain mesti dak SDAR lagi bnyk gmbar
aku pon lawat jap jer pon

hehe
sorry kalau pape

till next entry

mood : miss my school ~_~

No comments:

Post a Comment