Friday, March 9, 2012

the journey begins

exam dah  dekat
dekat sangat
and aku pon x tau nak rasa apa

sem akhir
asasi undang - undang
macam2 harapan dan pengorbanan nak tinggalkan bumi kuantan
 aku tahu aku sedar
semusim aku disini
macam2 perkara aku temui
macam2 benda aku belajar

ramai orang yang aku jumpa
dan aku harap aku akn temui mereka semula suatu hari nanti
aku mendoakan kesejahteraan kamu semua

sedih kot fikir pasal nie
padahal nak exam dah
mestilaa
lepas nie masing2 dgn haluan sendiri

aku akan merindui kamu semua
saya sayang anda semua
semoga kita semua berjaya dunia akhirat
amin

p/s: bnyk perkara aku x sempat nak post pasal apa yang terjadi kat kuantan nie...ada masa aku postlaa eh ... busy sgt , x sempat #HAHA 

JPK
GIA
PEERS
DEBATE
ROOMMATES
HOUSEMATES
CLASSMATES
LECTURERS
EVERYBODY

am gonna miss all of you
MAY ALLAH BLESS
^ ___________*


No comments:

Post a Comment