Thursday, September 6, 2012

packing and waiting

buat kesekian kalinya
akhirnya pada 2 hari sebelum mendaftar
barulaa aku start packing barang
tu pun baru sikit
just clothes and few stuffs 
yg lain sambung nanti kot
haha

aku akan mendaftar hari sabtu nie
hari nie aku agak x sihat sebenarnya
telinga agak sakit for few reason i guess
and aku rasa macam nak demam
tapi aku tengah tahan 
so that aku x demam
insha Allah

aku xtau laa nak rasa apa
for 5 MONTHS aku cuti
can see the margin between that?
lama kot cuti
so sekarang kena cari balik rasa excited nak masuk belajar nie
hehe

so tinggal esok jer kat rumah
sabtu nak mendaftar dah
one thing that i need to teach my self is
dont spend too much money on things that is not needed
hehe
idk  
will try that insha Allah

btw
take care all
till next time 
insha Allah :)

No comments:

Post a Comment