Wednesday, September 19, 2012

short stories on first week of my degree life :D

assalam
aku baru dapat online
tu pun kejap jer 
kah kah

aku daftar pada 8 hb Sept 2012
so far sebab xde apa sangat nak buat kan
so few days pertama itu agak membosankan
haha

seperti biasa
oleh kerana aku tak de MDS
so aku terus ada taklimat fakulti
ada jer MDS tapi xlah masa mula2 masuk asasi dulu
MDS yg tu kena seminggu
yg nie kejap jer
sekadar pengenalan fakulti
all the seniors are awesome

aku ada gak pusing2 satu kampus nie
sepupu aku bawak
haha
its kinda funny sebab bila aku dah xde guidance pasal kampus
dalam kampus pun aku boleh sesat :P
pengangkutan dalam nie kebanyakannya menaiki bas lah
disebabkan aku duduk dalam
which means ada kemudahan kolej ,
so kitorg nie xley bawa kenderaan sendiri
except motor laa
so jalan2 dalam kampus nie banyak kereta or kenderaan laa
alhamdulillah 
duduk kat dalam nie rasa cam ok laa
cumanya
kau kena tahu nak bajet bnyk mana kau nak pakai duit
if x jaga
kejap jer dah habis
haha

roommate aku ada 4 orang
bilik pun ok 
cuma tandas jauh sikit
so kalau ada event pagi ke kelas pagi ke 
kena bangun awal sikit
takut penuh semua orang nak pakai lak
kah kah

nie katil aku , masa baru habis unpack barang ,
 x sempat nak kemas pun masa tuh
main snap jer picture
( ok over jer statement :P )
aku ada jgk usha2 kawasan sekitar
memang kalau xtau jalan boleh sesat
so kena bnyak tnya orang
thats how communication been highlighted
for u to convey right messages
tapi kena tnya orang yg betullah
xley laa main serbu jer kan

bila dah masuk degree
semua kena buat sendiri
xley dah nak harap orang jer kan
if kau lambat
kau lah yg tertinggal

hari tuh pergi rumah kak rufa
balik dari rumah dia aku kena balik uitm naik ktm
that was my first time having ride with that
like seriously
kinda cool man :P

ok laa
so here's the picture of my faculty


err aku rasa cam xley nak upload bnyk2 sebab line x laju laa
haha
apa2 hal
kalau aku rajin 
aku update eh

till next entry :D




No comments:

Post a Comment