Saturday, September 1, 2012

thats it . . .

"I have my own world , 
and I dont even care for things that doesnt related to me , 
I am happy that way :)"

tu apa yg aku tulis at twitter
kau tahu
aku ada satu perasaan sekarang 
yang aku makin happy dengan diri aku sekarang

feeling apa?

perasaan yang aku punyai banyak lagi pilihan 
untuk jadi happy
berbanding 
mengharapkan satu perkara yang mungkin tidak berbaloi utk di risaukan
sebab
jujur lah kan
kita boleh nak risau
tapi bila terlalu risau rasa cam bodoh pun ada
so aku rasa
bila kau ada problem ke apa
x perlu nak over over

i mean
bila kau dah temui solusi 
tapi in a good way
buat laa sesuatu yang buat kau happy

aku bukan tertakluk dengan mana mana individu
jadi aku boleh freely let my self free
and aku rasa membiarkan itu adalah perkara yang terbaik sekarang

close friend and family know who I am
How I am
and bla bla bla
aku rasa
x semua berada di situasi di mana kita tahu semua pasal someone
tapi
yang penting kita tahu diri kita siapa
dan belajar utk perbaiki kesilapan 
sebab kita xboleh nak tgk diri kita
orang keliling laa yang jadi cermin buat kita

so
aku akan respect if people do respect me
and aku minta maaf juga
sebab tatkala ini aku masih x berapa matang dalam hal2 hidup
masih belajar
andai ada sesiapa yang tidak menyukai diri ini
aku minta maaf
insha Allah aku akan terus perbaiki diri

and walaupun pun entry ni mungkin buat korang rasa cam tah pape
aku rasa aku just nak cakap
aku berharap
agar jalan aku selepas ini dipermudahkan oleh Allah
untuk terus melangkah
beitu juga dengan semua

terima kasih sangat kepada sesiapa yang senantiasa di belakang aku
menyokong aku selalu
aku gembira sangat
sebab korang hadir dalam hidup aku :D

dunia ijazah sudah hampir menjengah
jadi aku mesti persiapkan diri
diri yang makin meningkat dewasa ini
tidak pernah lari dari impian dan cita cita
dan juga tidak pernah lari dari melakukan kesalahan dan angan angan

semoga Allah memberkati kita semua :D

maaf atas segalanya
till next entry :D

No comments:

Post a Comment