Sunday, May 26, 2013

berhabuk sudah ini blog


* tiup habuk keluar dari laptop *

ok bye -_-

hello peeps
aku rasa dah lama sgt tak menulis kat sini
through out this month 
specifically May
jadual memang pack sungguh tak terkata

tapi alhamdulillah 
kesemua assignment dan presentation 
sudah dijalankan dan disiapkan
dengan jayanya

* me clapping for myself *

sekarang ni kitorang tengah cuti hari Gawai
seminggu cutinya
makanya
this time bnyk nak rehat je la
coz dah bertungkus lumus ( kunun ) before

tapi tapi tapi
naik cuti ni still ada few tests
and assignment akaun pun ada jugak
aku dah kira 
tapi cam tak dapat
so yeah .... tunggu dapat idea
haha

bulan Mei ni ada jugak 
satu majlis yang aku hadiri
which is so so so meaningful to me
and the rest yang datang
aku update kat entry lain lepas ni
even benda tuh dah lama dah
* busy en nak hapdate -_- *

ouh ye
hari tu dapat markah mid term jugak
some ada yang buat aku senyum ke telinga
some ada yang buat aku menangis terduduk terjatuh


makanya
aku perlu belajar lebih lagi
rajin lagi
hahahaha 
( meleleh air mata )

final aku 26 june ni dah start dah
bila naik cuti seminggu ni
kira ada 3 minggu je lagi
dah laa study week tu 4 hari jer
nama je week *_*

I hope I can make it
I hope all my friends can make it too
I hope we all got Dean List this semester
YES , THE WHOLE BATCH !!!

Ganbatte Kudasai !!!!!
( Good Luck !!!!!!!! )

^_^

No comments:

Post a Comment