Sunday, May 26, 2013

Majlis Anugerah Dekan / Dean of Excellence Award Ceremony FSPPP

Salam kesemuanya

15 Mei 2013
FSPPP buat majlis anugerah dekan
utk mahasiswa/i yang dapat dekan last semester
alhamdulillah
ramai juga warga FSPPP yang dapat
clap for them
congratulations :)


dan alhamdulillah
diri yang menulis ini juga ada di situ
mengambil hadiah
so yeah .... I am happy to be there :)


itulah yang aku dan yang lain dapat
that thing yang tegak berdiri tuh
yang ber kaler2 tuh kad jemputan
yang dalam sampul tu ada sijil
hee

from kelas BC2C semester ni
basically ada 
kak azie , zana , maz , hanan , fatin nuratiqah , farhana , dan aku sendiri
kami duduk semeja time kat majlis tuh

ouh tema majlis tu pastel color
so yeah
aku sendiri tak tau aku menepati tema ke tak
haha :3

kak azie , zana , maz , hanan , farhana , aku , mun

fatin dok bertugas pulak time ni

khaleeda , intan , aku

aku , fatin , hanan , maz , farhana :)

though majlis ni kejap je
tapi we were happy 
coz yeah , just happy

and we hope
next semester
lagi ramai akan ada kat situ
and my classmates this semester semua ada kat situ
amin

lagi naik semester lagi tougher
but hope we all can nail with it
inshaa Allah

May Allah ease our journey :)








No comments:

Post a Comment