Tuesday, May 7, 2013

kemuncak semester 2

salam kesemuanya

bagi sesetengah orang
dalam satu2 semester tu
paling kemuncak tu masa final exam
aku pun sama jugak laa
tak terkecuali

tapi istilah tu
aku lebih prefer nak letak istilah tu
kat tengah2 semester
atau masa tengah banyak sgt assignment dan presentation nak disiapkan
lelah nafas nak cari idea
menyiapkan mana2 yang perlu disiapkan

dan bg aku
aku rasa penat sendiri sebab 
aku rasa aku yang tak cukup nak bagi komitmen sepenuhnya
aku susah nak terangkan situasi aku
*now am scolding myself in the dark -_-

here are the things 
that I have to settle for this coming days

assignment ACCOUNT
 ( kena hantar minggu ni , baru dapat minggu lepas )

assignment IR
presentation IR
(dua2 ni come in line , 
yg mana apa yg ditulis di assignment will be presented
so , so far dah halfway siap .... due date , minggu depan )

assignment MANAGEMENT
( still dalam perbincangan kumpulan , kena hantar hujung bulan ni )

test STATISTIC
( hari Jumaat ni )

kerja ECONOMY
( basically past year la , discuss minggu ni )

even tak nampak macam banyak
*duhh -_-

aku harap dapat siapkan dengan senang

doakan aku

take care all
^_^

No comments:

Post a Comment