Thursday, May 2, 2013

hari yang panjang

kalau diikutkan hari entry ini
kiranya kisah ini berlaku semalam

memandangkan semalam hari pekerja
maka semuanya cuti
mostly
ada je yang bekerja
tapi gaji double triple laa en

maka aku decide untuk keluar
ke uia

basically aku keluar sorang2 ( serious forever alone gile :P )
dari shah alam aku keluar ke seksyen 2
ambil bas U80 ( rapid kl )
then jalan terus ke KL SENTRAL
dari situ aku ambil LRT terus ke GOMBAK
dari gombak aku ambil bas rapid yang menghala ke uia

mcm pendek perjalanan
tapi takes me for hours jugaklaa nak sampai
penat tak habis lagi masa menulis nih
haha

aku dah inform kawan aku kat sana
nama dia sakinah
plan nak ajak dia keluar laa

tapi at first sampai sana
aku jumpa haziq dulu
then baru aku keluar dengan sakinah ke klcc
heheh

it was warm and awesome laa
sebab dah lama tak jumpa sakinah

fyi
haziq and sakinah ni dua2 best friends aku
so yeah
feeling dia awesome bila jumpa
walaupun perjalanan jauh
gittew :P

and hari pun aku mcm selamba sgt
jalan sorang2
padahal tak pernah nak try jalan ke sana naik public transport 
dgn guidance sapa2 kot
memang aku nekad nak try sendiri
sebab kalau tak memang tak sampailaa jawabnya kan

maka hari ni apa yang aku dapat :

1) jumpa sakinah and haziq

2) belajar naik LRT ( sebab tak pernah naik sebelum ni -_- )

3 ) pergi suria KLCC ( last time pergi , masa kecik2 - rasanya kot )

4 ) jumpa ramai orang yang macam2 ( serious hari ni ramai sgt manusia kat sana-sini )

5 ) pengalaman ( ahaks :P )

6) beli buku novel 
( ok ni awesome sebab aku suka sgt beli buku , 
perasaan dia awesome bila kau bau dalam buku tu -
 ayat tak boleh blah :P )

aku tak tahu nak cakap macam mana
satu accomplishment bagi diri aku sendiri laa
sebab berjaya sampai juga ke sana
walaupun seorang diri
and aku happy sgt

ada peluang inshaa Allah
ke sana lagi lain kali

dan harap2 depa buat trip datang shah alam pulak
haha

take care yaww ^_^

No comments:

Post a Comment