Wednesday, July 17, 2013

graduated - first year degree

hey , hello , hi
sedar tak sedar 
masa cepat meninggalkan kita
dan aku juga tak sedar yang aku baru sahaja habis tahun pertama ijazah
bunyi macam nak berlagak ke apa kan
tapi bagi aku
itu adalah satu pancapaian
haha

jujur kata
aku bnyk stood up sendiri masa degree ni
dan dalam masa yang sama aku fikir
bnyk benda jugak aku dah belajar
dan aku pernah jugak terfikir
" kalau masa spm aku belajar macam aku belajar kat uni ni , mesti aku dah study abroad "
haha

tapi aku tahu
pasti ada hikmah di sebaliknya
Allah lebih tahu

sekarang aku duduk rumah
cuti semester
semester 3 bakal menyusul awal september nanti
rasa macam pelik sebab tak hadap buku *kunun

dan alhamdulillah
peperiksaan akhir habis 14hb hari tu
2 papers dijawab ketika bulan Ramadhan
tak adalah teruk sgt pun
waktu exam masa boleh makan tuh
aku siap bawak coklat dgn gula2 makan dalam dewan
coklat bukan kecik2 punya
'snikers' aku bawa
haha
lapar punya pasal sebab tak breakfast
at least waktu bulan puasa pagi2 tu dah sahur kan

nak tunggu result ni punya lah cuak
harap2 dapat result yang baik
amin

semester depan dah boleh ambil third language
wohoo , tgh fikir nak take in course apa
tapi dalam fikiran ni
aku nak ambil Japanese language
harap2 kelas tak penuh la

till here now
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan
semoga amalan kita diterima olehNYA

take care all
wassalam :D

No comments:

Post a Comment