Monday, July 29, 2013

in another 5 days ... and college result T_T

ouh yeah
sempat jugak nak menyelit buat entry ni
hello every body

based on tajuk
aku nak cakap pasal 2 benda
first pasal result sem 2
second pasal result kolej

result semester

sebenarnya
result semester 2 akan keluar lagi 5 hari
aku dah macam cuak tahap ...
ntah , aku tak tau nak bayangkan macam mana
hari tu la kawan aku cakap 
yg result akan keluar 3hb ogos
siap terbawa-bawa dalam mimpi woot

just doakan yang terbaik eh
for everyone
arigatou ne :)


result kolej

ok ni rasa macam nak nangis
haha
sebenarnya dah check result kolej beberapa hari yg lepas
and resultnya?
aku tak dapat kolej
tadaaa !!!!
T_T

kalau nak sedih bagai pun
aku mmg tak aktif sgt pun
sebab masa ada aktiviti kolej
its either aku ada hal dan perlu balik ke rumah
or aku ada hal lain dan aku mmg penat gile sampai kena skip
or aku mmg malas nak pergi -_-

so yeah
lagi satu semester la nak kena bear benda ni
sebab inshaa Allah
waktu semester 4 nanti
fakulti akan berpindah ke seremban 3
so yeah

perhaps it will be a new place and better
i dont know

tapi nak fikir pasal semester 4 pun mcm awal sgt
semester 3 ni ha yg nak di tempuhi
so kena fikir yg ni dahulu

makanya aku kena cari rumah sewa
so yeah

doakanlah agar semuanya dipermudahkan

take care
^_^



No comments:

Post a Comment