Sunday, June 10, 2012

hectic day :(

satu perkara
yg aku sangat setuju
orang yg selalu gembira tu adalah orang yg selalu pendam

ahh , aku xtahu laa cam mana nak explain
abaikan

bila kita berada di dalam situasi yg mana kita adalah yg paling muda
kita xtahu nak kata macam mana kalau kita x puas hati dengan mereka
of course , benda yg pentinglaa babe
if , x baik x payah nak terasa bagai en

well , semua manusia
sama sahaja
ada buat salah

dont misinterpret me 
am not good either
tapi bila anda selalu diletakkan sebagai
" ahh , kau boleh en buat kerja aku? "
aku pon macam -____-

aku jadi malas nak bergerak ke hadapan sebab orang macam nie laa
heh
macam mana bangsa kau nak maju?
asyik nak mengelat jer
orang lain pun ada kerja lain jugak

semalam aku sangat tension buat kerja sorang2
aku panas jer , mampu diam jer
nanti laa , aku rasa aku perlu luahkan nya jugak
tapi bukan sekarang
idk ='/

ahh aku sangat x faham kenapa ada juga orang begini
nak jugak main2 perkara yg serious

tolong laa
buatlaa kerja tu dengan ikhlas
kalau kau xnak , baik berhenti awal2
if disebabkan sikap kau buat orang lain demotivated
baik x payah

andai kau salah interpret aku 
aku x kisah
anda belum kenal siapa saya
anda tidak tahu siapa saya
saya bukan siapa2

tapi tolong buat something better
it would be a great relieve then 

from
- someone who always did not know how to reveal her feeling -


No comments:

Post a Comment