Sunday, June 24, 2012

kenapa perlu begitu ....

aku selalu celaru dgn perasaan sendiri
selalu membiarkan diri di hantui pelbagai perasaan yg aku malas nak rungkai sebenarnya

ah orang kata aku terlalu muda
kurang matang katanya
kau rasa ada aku kisah?
LOL

zaman sekarang ini orang persetankan umur kau tahu
kau rasa kau nak duduk situ diam2 lama2
orang mungkin ambil peduli
berapa peratus aku x tahu
tapi ... nasibmu sendiri
jangan kau perjudi
tu jer laa bahasa kias aku yg paling nak muntah aku rasa
ahh
aku x pandai berbahasa indah
:P

ada satu
aku nak kejar cita2 dalam masa yg sama mahu empunya cinta nan indah
( wek , muntah hijau kot )
tapi aku rasa malas nak fikir
dalam masa yang sama aku akan peduli semahunya
kau x faham cara hidup aku mungkin
tetapi dalam hal personal aku lebih banyak mendiamkan diri
last2 sesak sendiri
aku dah penat nak tanggung sendiri

kedua
aku punya pelbagai impian membeli itu ini
tapi duit pulak tak de
hailaa
xpe ada duit nanti aku belilah :P

sebenarnya bukan 2 masalah di atas masalah dunia yg mahu dibincangkan
aku nak ckp pasal ayat first aku tulis kat atas tuh ha
its about perasaan
ok , agak berkaitan dgn masalah yg first tu laa
having a feeling yg x ter reveal itu bukan mudah utk disembunyikan tahu
aku celaru sama ada perlu berkawan tahap biasa
menahan perasaan tahap dewa
or meluahkan dan membiarkan ia menjadi reput ditelan usia
or mungkin akan mekar manjadi bunga

tetapi aku selalu keliru perlu lalui sekarang atau tunggu nanti
aku tahu belum masanya
ramai yg kata begitu kerana percayalah aku masih muda
dan aku sendiri tahu aku punya cita2 yg aku kejar
keliru mahu kejar apa sebenarnya
mungkin

banyak perkara yang ingin aku kejar
dan aku rasa biarlah pengalaman yg mematangan perjalanan ku
hmm ntahlaa
apabila budak2 berkata kata
macam inilah jadinya 
-____-

itu sebab aku kata
" kenapa perlu begitu "
haih , aku mana tahu
if x , xde laa aku keliru
haha

tapi selalunya aku selalu membiarkan perasaan itu berlalu sendiri
biarkan ia hidup semahunya
mekar atau kekal dalam bentuk yg sama
layu ? x tahu sebab bukan certain pon feeling tuh kan
let the time decide
yeah
ayat yg selalu aku ckp nak sedapkan hati
my best friend used to say that
right dear? :D
[ dear - referring to my best friend :) ]

xpelaa
sebenarnya apa pun tanya pada hati ye tak?
dan aku tahu 
doa itu perlu
yeah ALLAH lebih tahu
please highlight that heart :)

apa pon
thanks sebab sudi baca entry yg aku rasa x berapa ada umph
sekadar coretan dan contengan tangan sahaja

just
idk whether am prepared or 
am i good enough to be a good wife one day
but insha Allah
am hoping that Allah will help and guide me to the right path
please help me ya Allah
and i know He will


ya Allah
please give me the best
and am hoping that i can be the best too

persoalan hati
aku berharap aku sentiasa memilih langkah yg betul 
tidak menyakiti hati mana2 pihak
dan hidup bahagia semahunya
insha Allah
:D


sorry for everything
peace
^ _ ^

from
- syaf -

No comments:

Post a Comment