Sunday, September 8, 2013

I am coming 'HOME' XD


salam 
hye
angyeong
hajimemashite

esok aku akan mula berada di shah alam semula
ahh ... tak tau kenapa rasa berat sangat
dah cuti 3 bulan kan
malas lah tu

haha
tapi aku harap aku melangkah ke sana dengan azam yang baru
I have to work harder 
YES 

ouh
sebenarnya aku ada cerita
beberapa hari yang lepas
laptop aku tak boleh nak on
serius aku risau sgt sebab dah nak naik sem
nak buat assignment semua mcm mn

tapi dlm masa yang sama aku lega sikit
sebab kebanyakan fail dalam laptop ni aku dah transfer ke tempat lain

semalam aku tanya kawan aku
macam mana nak betulkan
aku sambil tu pulak cari info dkt internet
so far membantu aku utk faham 
laptop tu tgh ada 'penyakit' apa
tapi dlm masa yg sama aku tak tau nak buat apa sangat

pagi tadi aku ckp dgn abg aku
kesian dia aku kacau dia buat kerja
tapi dia tgkkan and poof
laptop dah boleh on
aku siap tepuk tgn sebab actually aku try betulkan dari pagi ( LOL)
alhamdulillah file semua tak hilang

haha
macam2 jadi nak naik semester ni

so aku dah hampir siap packing
esok inshaa Allah aku akan melangkah ke gelanggang mencari ilmu

Semoga Allah permudahkan jalan kita semua
doakan ya =)

here's a song for you
sesuai sangat nak masuk sem nih
* sila rujuk maksud lagu ni =P *



No comments:

Post a Comment