Sunday, September 15, 2013

minggu yang panjang < dan memenatkan >


tajuk boleh dikategorikan sebagai cliche
tapi xpela kot
penat nak fikir , LOL

ok hari ni dapat la aku rehat sikit
serious seminggu ni penat sangat
SANGAT < aku xtipu >

aku rasa aku ada cerita yang aku duduk rumah sewa semester ni
xpela aku sambung XP

mula2 aku sampai rumah sewa tu 
reaksi aku mmg lain sgt dari yang aku imagine
that house mmg seriously kecil
( kami sewa bilik sbnrnya )
and for me ( a student ) mungkin tak la patut nak complain bnyk sgt kan
tapi bila di fikirkan yang kami tinggal bertiga dalam
bilik yang sepatutnya utk kapasiti seorang 
kami mmg rasa tak selesa

plus dgn environment yang mungkin tak berapa selesa
dgn kebarangkalian kami utk balik lewat malam sbnyk 80% ( eceh )
buat kami utk fikir berpindah adalah pilihan terbaik

sampai di rumah sewa pertama tu hari ahad
hari isnin tu terus ke pusat NR utk cari rumah sewa baru
alhamdulillah ada satu rumah yang mmg perlukan 3 siswi
and rumah kali ni kami dapat master bedroom okay
kira bathroom semua in a room la
alhamdulillah
lebih selesa

minggu ni sangatla penat
satu penat kat stesen bas ( sebab tunggu bas lah yang pastinya )
dengan pindah randah lagi
dengan tak cukup tidur lagi ( itu normal mungkin >< )
dgn macam2 la
satu hari mmg tak pernah nak ada waktu rehat sgt
sampai rumah mmg terus tidur 
( kdg2 dalam bas pun tertidur )
LOL

seminggu dah lepas
rumah pun dah pindah
mostly dah settle lah
tinggal few things jer
beli buku and other stuff

kelas pun dah start
ada certain dah habis satu chapter pun
mmg kena pulun la semester ni
( hope everything will be fine )

minnasan 
please take care okay
do well in your studies
and please keep yourself in a good health

aku pun dah tak bnyk online sgt
tapi tak tau la lepas ni macam mana
sebab semester ni dah mula start kelas tutor secara online
so yeah XP

skrg ni aku balik rumah kejap
settle semua benda2 online ni

moga Allah permudahkan segalanya  :D

okay la
take care
doakan agar semuanya berjalan lancar
XOXO ><


p/s:
aku happy sebab kakak roommate aku baik sangat
standing as the only daughter in a family
skrg aku rasa mcm aku ada kakak
XD

No comments:

Post a Comment