Thursday, May 3, 2012

hari tanpa buku :P

good day everyone
sekarang nie aku just dudk kat rumah 
aku mohon unpaid leaves for about 2 weeks
ada hal sikit nak settle

hurm rindu kat diorang
kak mona , kak liza , abe , kak ruffa , kak mira , kak fathin , kasha , nabeel , nazirul , dan fahmi
haha , rindu gak suasana kat sana


walau aku tahu perkara yang aku lalui skrg ini susah , 
tapi mereka masih menyokong aku
thanks a lot

aku tahu 
bila aku kerja kat sini
aku rasa cam happy sebab semua cam sporting
aku belajar bnyk benda laa
perkara yg aku belajar time asasi dulu berbeza
sebab kerja ngan retail nie perlukan kesabaran
teori tu berbeza tatkala kita apply 
kan?


orang yang aku akan paling rindu adalah mereka ini



k laa 
later2 laa kita cerita ea
aku pon dah lama x bukak blog nih
sorry laa
busy sikit
what ever it is
doakan yang terbaik utk aku dan sahabt2 aku ea

and utk mereke2 di atas ini
moga anda selalu bahagia

alright
peace out
^___^

No comments:

Post a Comment