Monday, May 21, 2012

Heartless?


Selalu dengar quote ini?
aku rasa jawapannya mestila YA

tapi sekarang hati ini perlu berehat
berehat dari terus dipenuhi dengan perkara2 yang tidak perlu
aku rasa aman
aku rasa agak tenang

tiada yang membutuhkan aku utk memberi komitmen yang sepenuhnya
dengan kadar yang serius
ouh aku suka

pada saat ini 
ya , aku suka
kerana aku tahu
jatuh bangkitnya aku
aku berharap pada yang mengerti
dan dekat disisi
ibuku , dan keluargaku

dan untuk terus lebih serius
aku perlu masa untuk mengenali
dan aku rasa masanya akan tiba nanti
haha


dont have to rush in this
i know that

so 
am preparing myself to be better
aku tahu aku x sempurna
aku tahu semua pun begitu

makanya
diri ini perlu dilengkapkan dengan ilmu yang sepenuhnya
agar masa akan datang x menerjah bagai petir yang x kenal mangsa
aku berharap aku lebih bersedia

hati ini perlu berehat
dari kekalutan yang x sepatutnya di buat
aku cuba memboloskan diri 
dari duna khayalan yang x kunjung sepi

selamat tinggal mimpi ngeri
moga pelangi terus menyinari

salam sayang
dari hati yang perlu disirami

p/s : puitis itu indah , tp aku belum mahir , maaf andai tersalah kata 

No comments:

Post a Comment