Thursday, May 10, 2012

scared :S


hye people ,
 aku rasa entry kali ini akan jadi sedikit panjang 
esok mungkin aku akan gerak ke kuantan 
ya Allah 
macam2 perasaan ada dalam diri aku
sedih , takut , gembira , lalala
sedih sebab akan ada exam nanti
takut sebab aku rasa aku bnyk lagi nak kena baca
gembira mungkin sebab aku akan jumpa kawan aku kat sana nanti

serious aku katakan
x senang nak kuat utk hadapi ini seorang
tapi alhamdulillah 
masih ramai yang menyokong

kadang2
aku suka serabutkan kepala dgn perkara2 yang x perlu utk aku fikir pon sebenarnya
dan ia sgt memeningkan kepala
buat kusut jer

makin lama
aku semakin terfikir
akan ada yang dtg dan pergi
cuma yang masih menanti itu aku x pasti
itulaa kawan 
ada yang cari kita ketika kita senang sahaja
yang stay time kita susah x ramai
ley kira kot
tapi ntahlaa
abaikan
#tetiba

apa yang aku hadapi skrg pon aku x cerita lagi kat best friend aku
they have exam
kiki baru tahu
sebab dia baru habis exam semalam :P

criminal , tort , contract
benda yang dah lama aku x sentuh
bayangkan nak kena baca balik
it aint that easy

nak buat balik benda nie kena bayar
argh semua perkara buat aku rasa bersalah sahaja
plus
semalam aku pergi kat tempat kerja aku sekejap
aku xtau nak rasa apa
diorg kena back up kerja aku
serious weyh 
aku xtau nak rasa apa
terlalu bnyk orang yg berkorban

nak kata x sedih xley sambung law tu xyah cerita laa
tapi aku dah terima hakikat itu
aku tahu
akan ada yg lebih baik utkku
insha Allah

maafkan saya kerana buat anda semua risau
kerana buat anda kecewa
kerana buat anda x keruan dgn result saya
dgn apa2 sahaja yang saya buat

saya minta maaf
seluruhnya

doakan utk perjuangan saya kali ini
saya bukan berjuang seorang
saya harapkan sokongan
dan saya harap mereka yang berjuang dgn saya
semua akn berjaya
dan melangkah ke alam ijazah bersama mereka yang telah lepas

satu hari
insha Allah
dgn jalan yang telah Allah beri ini
aku berharap 
aku akan terus melangkah dgn lebih yakin
dan membuktikan bahawa
jatuh sekali bukan bermakna aku akn terus jatuh
bangkit itu x senang  , aku tahu
tapi aku sedar
Allah akan sentiasa ada dalam langkahku
masih ramai yang mendoakan 
apa yang terbaik utk diri ini
insha Allah

terima kasih semuanya
moga Allah membalas jasa kalian

salam sayang
dari diri yang serba kekurangan ini

p/s : maaf andai plot entry bertabur , hanya meluahkan rasa yang terbuku dalam hati 

peace out
^ _ ^

2 comments:

  1. All the best, all the best... aku menunggu di Kuantan. Rase b'salah lak sbb ajak mu kuar at the same time u've to focus on ur exam

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks , alaa no hal lah , kau lek jer , doakan aku ea :)

      Delete