Wednesday, August 29, 2012

kebosanan @_@

aku akan mendaftarkan diri di uitm shah alam pada 8hb Sep 2012
which means
next week !!!

selepas aku berhenti kerja di MPH pada hujung bulan Jun yg lepas
aku rasa nak enjoy cuti laa 
*konon
best laa jugak actually
tapi bila lama2 rasa bosan pun ada

aku berhenti atas certain reason laa

ok sekarang nie
even tinggal minggu depan jer nak masuk degree
aku rasa cam xtau nak buat apa

#1
nak buat registration course pun rasa cam stuck
sebab aku cam blurr macam mana nak register
ada few question laa yg tergantung
bila dah log in student portal
then dah click academik
time nak daftar tu kena pilih group sendiri ke apa
haa , kat situ laa aku stuck
and aku rasa mesti sebab ramai yg log in
so system jadi agak lambat sedikit laa :3
xpe , kita tunggu bila boleh register , kita register

#2
perihal ptptn
sama ada akan dapat wpp atau x
kitorg sume cam xtau cam mana nak check
sebab dikhabarkan 
result wpp akan keluar 2 weeks b4 daftar masuk
kitorg sume cam blurr weyh 
haha

#3
aku rasa aku cam buat benda yg sama hari2
haha
kau tahu x?
kalau kau online hari2
hadap lappy nie
HARI - HARI !
kebosanan tahap gaban melanda
haha
tapi ada certain benda tuh
x online tu rasa bosan jugak
pelik pelik :P

#4
aku rasa cam kena buat something yg lebih berfaedah
sebab nanti dah masuk study dah xde masa sangat nak berjimba jimba
*ceh , ayat
maksud aku ngan things yg aku akan rasa freely nak buat
as in , tgk movie ke apa ke
haa

so 
dengan kebosanan ini
aku tulis entry ini
haha

ok 
see ya
^_^

No comments:

Post a Comment