Saturday, December 8, 2012

manage

hello peeps 

8/12
sabtu
aku rasa macam xde pape yang berlaku
tetapi hakikatnya
kerja berlambak
dan aku cam sedar x sedar benda tuh ada
haha
lame

assignment law so far dah nak siap
pastu bila fikir balik
aku ada assignment csc pasal flash
kitorang kena buat video
gabung semua multimedia elements

then aku ada kerja matematik
and study lagi
and and and

ouh yeah
aku ada test csc minggu depan
test dan kuiz ea
pastu test law
ouh my my
then then
ada kuiz math the next 2 weeks

nasiblaa kerja ADS aku dah siap
alhamdulillah

so 
dengan kekuatan yang ada
*ecewah
aku kena siapkan jugak kerja2 nie
tapi 
ok , no more tapi2
sebab kalau layan malas ni sampai bila x siap
ni kira post nak me " lame" kan diri kot
ke nak motivate ke aku pun x tahu

so
see ya

No comments:

Post a Comment