Friday, December 21, 2012

study week

hari ini
21 / 12 / 12
habis sudah kelas , assignment , submission , presentation
bagi semester ini
bermula esok
study week bermula
bermakna
lagi satu minggu final akan bermula
ouh gembiranya
=_=

so aku balik rumah kejap
study 2 subject terawal
inshaa Allah
dalam few days camtuh 
aku akan kembali ke kampus
sambung belajar disana
itulaa perancangan nya

tapi aku rasa
macam patut bawa jer semua buku balik
study semua kat rumah
tapi ntah
x terbawa pulak
padahal padahal
rumah aku dgn uitm mmg " jauh "
huhu
makanya nanti kena struggle kat sana laa
kat rumah ehm ehm 
aku tau aku xselalu dengan buku
uhuk uhuk

tapi apa pun
doakan kejayaan kami kami di sini
agar mudah menerima ilmuNYA
mudah utk memahami , mengingati dsb

aku harap kita semua berjaya
dan sentiasa di bawah perlindunganNYA

take care peeps :)

No comments:

Post a Comment