Monday, December 17, 2012

last week b4 study week


hello there
minggu nie adalah minggu last ada kelas apa2 semua
b4 start study week minggu depan
aku xtau laa
rasa macam kejap jer dah study week
dah habis almost all syllabus
ngan dah nak final
cam , x sangka

minggu nie memang gila2 busy laa aku cakap
sebab time nie laa 
all the things need to be submitted 
and settle

kau bayangkan
semua jenis test2 bagai
presentation dan segalanyalaa
disumbat ke dalam minggu nie
so , memang kena prepare laa
mem busy kan diri
:3

utk aku
aku tinggal test math , test csc
and kena submit project csc
(computer project)

yg lain macam discuss past year 
tu mmg semua subjek buat lah kan

hari ni aku ada test csc
semua chapter kot
i was hungry 
so aku makan laa dulu
and online
tu yang stuck kat sini kejap
haha

kejap lagi sambung baca balik

ouh yeah
study week nie of course laa
for a weeks and few days extended 
pastu final start 3rd of jan
and habis on 21st jan

I have 6 papers to go
ACC 114
ADS 410
CTU 551
CSC 413
MAT 112
LAW 245

kalau subjek KESATRIA
HBU 111
test dan ujian semua dijalankan masa latihan kawad

tu jer kot nak cakap

doakan kejayaan di sini
aku juga doakan kejayaan di sana

take care earthlings :)



No comments:

Post a Comment