Monday, December 31, 2012

RECAP 2012


salam kesemuanya
berpaksikan tarikh 31 Disember 2012
makanya
aku akan semakin berganjak ke dunia puluhan
dari zaman belasan
gitew :P

dalam tahun 2012
bnyk yg aku dah lalui
terlalu bnyk kalau nak di senaraikan
tapi apa pun
aku bersyukur kerana
semakin lama
semakin ramai kenalan yang aku kenal

1 - aku menghabiskan zaman asasi Undang Undang di UiTM Kuantan pada penghujung bulan 3

lawdeD
( classmate semester 1 asasi )

debat & debate uitm kuantan
masa nie , one of the team won the 1st place for east coast debating championship :)

law2D
( kelas masa semester 2 asasi )

JPK UiTM Kuantan

2 - mula mengenali erti mancari duit sendiri ( berkerja lah senang cerita )
aku kerja di MPH 
di situ aku kenal Kak Mona , Kak Liza , Abe , Kak Rufa , 
Kak Mira , Kak Fathin , Kak Nadia , Nabeel , Fahmi , Nazirul , etc
love them so much



*sekarang semua ( yg di dalam gambar) dah xkerja kat situ dah ,
 tinggal kak liza dgn abe jer meneruskan legasi :)

3 - mula menginjakkan kaki ke alam Ijazah
dalam jurusan Pentadbiran Korporat di UiTM Shah Alam
sehingga kini , aku baru berada di semester 1:)

4 - buat reunion dekat Kuantan masa bulan 7 dgn ex JPK


ok gambar nie sedikit hyper , haha
credit to : fiqree syamim for uploading :3

5 - celebrate my birthday, 
with my friend
paling awkward adalah sebab dia bawak adik dia 
yg sebaya ngan aku sekali
dah laa adik dia tuh lelaki 
LOL

hadiah yang dia bagi
malangnya aku terhilangkan masa kat kuantan :(
sedih weyh , cari balik pun x jumpa
but , thanks for this present :)

6 - belajar naik KTM 
( ok , cam loser kat situ ) haha 

7 - Stay rumah kak rufa ( best experience )
sebab aku x pernah tido rumah kawan lagi 
ehm *angkat kening :P

8 - Phone aku hilang masa asasi dulu , 
dah laa abang aku yg bagi 
sedih kot

9 - pusing2 satu kuantan ( walaupun x keseluruhan ) dengan berjalan kaki
best sebab jalan ramai2
kau xkan dapat pengalaman nie kat mana2 :3

10 - pergi konvokesyen kak rufa & kak mira 
( sbnrnya aku xpernah pergi tgk orang amik konvo , so macam excited terlebih :P )



11-  tolong kak rufa dengan business dia :)

ok nak promote sikit , hehe
for those yg interested dengan clothing , or anything posted ( especially girls )
you can have a look at this page on 



semua cara nak bayar apa semua ada kat situ 
try to have a look 
I appreciate it :)

 ***
12 - this point is a credit to my best friend ( Haziq Aiman )
I would say that there's a lot that we have gone through along the year 
thanks for always supporting me :)

***

ok
aku xtau nak fikir apa lagi
sebab bagi aku mostly best
kenangan tu susah nak di gambarkan dengan kata2
tapi aku happy dapat kenal each of person yg datang dalam hidup aku

May Allah bless us always :)

ehm
tahun depan - 2013
aku dah 20 tahun
kau tahu?
kerisauan tetap akan ada sampai ( aku xtau bila )
tentang erti tanggungjawab dan masa hadapan
menilai masa hadapan merupakan satu perhitungan yg berat
jadi , memang kena selalu bersedia
pengalaman mematangkan manusia
dan aku harap moga mental dan fizikal aku lebih bersedia 
dari masa ke semasa

semoga hari kita akan lebih bahagia 
di bawah rahmatNya

happy new year all
love you
xoxo

wassalam :D

p/s : peristiwa tu x ikut urutan , so , yeah :P

No comments:

Post a Comment