Sunday, January 27, 2013

no issues


kadang2 xde issue pun yang perlu dibangkitkan
tapi kepala otak serabut fikir
tak tahu kenapa
i mean 
there are things to be said
or discussed
or whatever
but still
we always think that
there's always something
wondering around
inside your head
forcing you to understand it by yourself

tapi aku tanya kat diri
" apa yang aku fikir nie? "
macam masalah budak tak de kerja
kan?
so lame =='

and there's a time
bila tiba2 kau tak de mood
macam down serious down
tapi macam tak tahu apa masalah kau
aku tak tahu lah aku jer ke yg ada masalah nie
tapi when this happen
sometimes aku tahu apa masalahnya
cuma tak tahu nak cerita
atau we are waiting for the right person to listen to it

well this might relate to
what we think others will think about us
you know like ...
bila kau asyik cerita masalah cinta ( or apa2 masalah pun )
kau rasa orang lain macam menyampah nak dengar
when sometimes 
ada jer yg best listener 
who want to listen to that

we always confining ourselves with this assumption
that others will think us this way that way
and this doesn't help to make us better for God sake
kadang-kadang rasa lagi serabut ada

aku rasa
biar jer lah apa yang orang nak cakap
macam cth aku post merepek kat sini
if you like it , thank God
if you dont , i still appreciate it coz you read till the end :)

being positive is good aite ? :D

for me
motivating others tu kadang2 akan buat kita motivate diri kita sendiri
buat kita ingat fakta2 yang akan buat orang tu be better
dan dalam masa yang sama 
buat diri sendiri ingat benda2 baik
yang ada dalam kepala

you know
bila kau fikir benda yang tersasar dari fitrah dan fikrah
beristighfar lah banyak2
ia akan membantu diri kita jadi lebih tenang 

aku harap aku boleh jadi matured sikit 
utk tangani masalah aku 
menerawang asyik rasa macam selalu ada masalah jer
haha

ok peeps
take care :)

p/s : 
aku tgh dengar playlist lagu My Girl 
sambil menaip sebab baru habis menonton 
cerita itu buat kesian kalinya
happy sebab jumpa satu file of the OST dekat 4shared :)




No comments:

Post a Comment