Saturday, January 19, 2013

long way to go


being 20 is not that easy i know
jumpa kawan2 masa sekolah
ramai dah ada plan nak kahwin dah

(like seriously?)

ouh my , yes

am still here waiting for a prince to come 
(ecewah)

sebenarnya aku pun xtau nak rasa apa
susahlaa benda nie
susah nak interpret macam mana
aku rasa macam malas nak fikir
mungkin belum masanya

aku kena plan balik apa aku nak
masalahnya aku rasa macam

" why i feel so ALONE? "

memanglaa semua benda aku buat mostly nya sorang
(excluded for things decided by parents)
tapi rasa macam
aku tertinggal kat belakang
kot

ntah

kalau dalam bab cinta2 kau please jgn tnya aku
aku x pro
hati sendiri pun aku xtau haha
muda lagi kot
kot

but in chasing my dreams
aku rasa aku kena buat plan balik
rasa macam dah lari sikit
aku kena belajar bnyk lagi
serious bnyk sgt aku BELAJAR !!!

penatlaa tulis macam ni
haha

skrg dalam mood yg mana aku rasa
aku sangat x perlu over dalam apa2 yg aku cakap
*bajet*
tapi entahlaa 
aku pelik sikit malam nie

mungkin lepas paper akaun tadi kot?
haha

mata aku penat gi le sekarang
aku kurang tidur kot
bangun2 terus hadap laptop buku akaun
erk =_=

the paper was ok
hope for the best result
inshaa Allah

aku ada lagi satu paper jer lagi
which is LAW245
stands for Malaysian Legal System
( different laa from what student law belajar )
*obviously

so konklusinya

1- love , i think i'll shouldn't really concentrate on that much (idk what to say)
whatever

2- bnyk sgt benda aku nak kena kejar , 
makanya , aku perlu buat TO DO list kembali
short and long term list

3 - semester satu degree dah nak habis , 
makanya perlu bersedia utk semester yang akan datang

4 - aku bnyak cakap , kalau aku pelik tu mesti ada something.
malam nie aku x bnyk cakap ...sebab , penat nak cakap bnyk2
haha
*sumimasen*

5 - good luck to all in whatever that you do

so thats it
xde structure sgt
if you do the reading thanks a lot :)

semoga berjaya pada those yg akan mengambil LAW245
moga Allah permudahkan kita semua

take care
^_^


gambatte kudasai :)

No comments:

Post a Comment