Thursday, January 3, 2013

kertas final pertama


salam
hari nie bermulanya exam final aku sbg
pelajar ijazah
di kampus shah alam

 papar start pagi
so kena turun awal
nak tunggu bas

paper start pukul 9 pagi
tapi mestilah kena sampai awal kan
buat kat DATC kot
ramai sgt exam kat situ
so mestilah ada urusan nak susun
duduk kat mana apa semua
kalau lambat
xde laa tempat duduk kau
ada , tapi .... 
malu laa kau cari time semua orang dah duduk


gambar yg di ambil pagi tadi
jam 7.40 pagi *lebih kurang laa
semua sedang menunggu bas


so
pagi tadi aku ada paper CSC 413
ok boleh tahan laa soalan objektif dia
subjektif pun ok la
tapi so far
alhamdulillah
aku boleh buat

tapi bila dah habis exam tuh
aku rasa macam

" aku kena belajar kuat lagi utk paper2 yg lain "

i really wish i can score dean this semester
dan semester2 yang lain juga
inshaa Allah
aku doakan yang lain pun berusaha ke arah yang sama
dan Allah permudahkan urusan kita semua

paper pagi tadi
ramai yang keluar awal
so nampaklaa senangnya paper tuh
" senang " lah kan
hopefully

so , lepas nie aku ada paper business math pulak
doakan aku ya

love you all
xoxo

wassalam :)

No comments:

Post a Comment