Wednesday, January 9, 2013

uncomfortable


hey there everybody
i just finished my 3rd paper
CTU551
stands for Tamadun Islam & Tamadun Asia paper

ehm
actually since semalam
aku x lalu nak makan
stomachache yang melampau
bangun pagi semalam 
aku makan few slices of breads
and then seriously sakit perut sangat
dari malam before tuh pun dah sakit pun
so apa yg aku makan for lunch tuh 
macam xde effect
makin sakit pulak perut aku nie
malam semalam
aku try makan nasi
sakit perut dah kurang
tapi pagi yang nak exam nie
aku risau takut masa exam aku still sakit perut
tapi aku tahan jer laa

habis paper CTU ( which as stands for TITAS before )
aku ajak Farhana makan kat luar
serious aku cakap kat korang
aku dah xtau nak makan apa
kat dalam kampus nie ha
dah hampir satu sem makan benda yang sama
aku rasa macam dah x lalu sangat
plus aku tahu
kalau aku makan kat situ pun
it still wont really help to increase my appetite

so kitorg makan kat Pizza Hut
haha
macam xde kerja lain en 
makan kat tempat yang mahal
well
duit berkepok kan 
" sangat "
tapi aku tnya kat farhana
kat mana nak makan kat tempat yang worth
tapi x pedas sangat and kenyang
so we went there just now
LOL

grill chicken baked rice & passion hot tea
so
disebabkan nak makan nasi jugak kan
aku order grill chicken baked rice
and passion hot tea for drink
idk why i ordered hot drinks
but am sure air sejuk akan membuatkan 
perut aku lagi sakit
tapi it was nice laa dapat minum air panas
haha



so this is Farhana
a close friend of mine
yang satu kelas dengan aku
pergi kelas sama2
mostly
duduk dalam exam hall pun x pernah jauh
haha

she eat the same dishes as mine
tapi dia minum air soya
aku tnya dia
" x nak minum air tea ke farhana? "
dia cakap
" xmau laa , aku x suka air teh "
haha 

btw thanks farhana sebab teman makan :)

so lunch dah settle
so aku balik rehat apa semua
and here i am now
aku xtau kenapa
tapi aku rasa macam penat sangat
sakit perut dah makin ok
tapi still ada lagi
hope it will get well soon

ehm
our 4th paper is on 12th Jan
ADS 410
INTRODUCTION TO PUBLIC SECTOR QUALITY MANAGEMENT
best sangat belajar subject nie
tapi sangat banyak ye chapter nya
hehe

so
wish us luck yaww
take care loves :)


No comments:

Post a Comment