Thursday, February 28, 2013

beberapa hari sebelum mendaftar semester 2


salam kesemuanya
actually hari ni hanya tinggal 2 hari sebelum mendaftar semester 2
well basically tidak lah mendaftar utk semester
tetapi menghadirkan diri di universiti
kerana semester 2 dah nak mula

aku akan mendaftar di kolej kediaman pada hari ahad ini
( alhamdulillah sgt sem 2 dapat kolej )
hari ni last day of february
dan daftar kolej adalah pada 3 March 2013
kuliah bermula keesokan harinya
Inshaa Allah

even if tinggal lagi beberapa hari
aku langsung tak sentuh barang untuk dikemas
perhaps sebab dah lama sgt kat rumah
so rasa macam a bit sedih laa
bukan nak kata aku senang homesick
ada jugak lah rasa kdg2
tapi aku dah biasa tinggal rumah 
untuk jangka masa yang lama jugaklaa

dulu aku duduk dekat asrama penuh
dan asasi pulak jauh ke timur
di kuantan
so sebulan tak balik tu not really a problem
tapi since skrg dah dkt shah alam
kekerapan balik utk mmg tinggi laa
haha

and even if aku akan selalu balik
aku still rasa macam

SEM DAH NAK START???

haha
kelakar sebab aku macam buat2 tak perasan

sebab aku tahu
apabila dah masuk uni
semua dah start serious
dan aku tak boleh nak main2 sgt
if I really want to maintain and improve my result

aku rasa aku akan kemas barang aku esok kot
mungkin tak lah bnyk sgt barang yg akan di bawa
sebab agak dekat kan
tapi still leceh gak kalau nak ulang alik ambil barang
tgklah macam mana
haha

skrg nie ada masalah printer dekat rumah
so susah sikit nak print dokumen2 penting
slip pra daftar kolej aku tak print lagi nih
harap2 printer boleh laa elok dalam few days ni

ehm
aku rasa itu sahaja kot

so please do me a favour

please pray for me and my friends :)
and the entire ummah in this world 

wassalam

love you all
take care
XOXO

No comments:

Post a Comment