Sunday, February 24, 2013

daftar subjek semester 2 corporate admin


hello
aku dah daftar subjek utk semester 2 beberapa hari yang lalu
aku ada 7 subject sem depan
dengan 19 unit kredit kesemuanya


ada satu lagi subjek aku tak daftar
iaitu kokurikulum
sbnrnya masa dah decide nak group apa semua
sampai kat subjek kokurikulum nie aku macam stuck kejap
tak tau kenapa
yeah , actually tak tau nak pilih yang mana sbnrnya

so hari nie bila aku try nak daftar
semua group dah penuh =='
jadi aku kena tunggu pihak uitm buka quota 
utk apa yg aku nak masuklah next semester

basically kokurikulum ni membawa 1.00 unit kredit
walaupun nampak macam sikit
tapi kalau kau tak dapat A
result kau terjejas jugak
kira kokurikulum nie banyak membantu laa
for your result
cumanya bila kau buat sepenuh hati
taklaa kau rasa kau buat kokurikulum ni sbg satu bebanan

and utk subjek yang lain
semua adalah subjek core
sebab bawa 3.00 unit kredit

aku rasa dan memang yakin
semester depan akan tough sikit
tapi aku harap
semua boleh hadapinya dengan gembira :)

No comments:

Post a Comment