Thursday, February 14, 2013

ESOK RESULT KELUAR !!!!


Assalamualaikum semua :)
dan selamat sejahtera kehendaknya ...

ok sekarang sebenarnya tak tahu nak rasa apa
sebab last day exam adalah 21hb January yang lepas
dan hari ini 14hb Februari
which means agak besar juga gap yang diletakkan oleh pihak universiti
sehingga result diumumkan
berbanding universiti yang lain

ehm
ehm
ehm
aku takut pun ada
cuak pun ada
tak rasa apa2 pun ada

makanya
doakanlah kejayaan hamba
dan sahabat2 yang lain ya :)

saya doa untuk awak
awak doa untuk saya
how sweet 
haha

btw
seperti biasa
kalau nak tahu result awal sedikit berbanding student portal
di sinilah kebiasaannya pelajar mula mengingati 
password email masing2
sebab nak semak result
sebab kalau nak semak di student portal
kena tunggu pukul 9 pagi keesokannya
makanya debaran 12 tengah malam tu
time camni memang terasa lah
haha

tapi kalau nak semak di student portal pun boleh



dan untuk pelajar UiTM
adalah diwajibkan untuk menyelesaikan SuFO
SuFO adalah system yang dijalankan untuk mendapatkan 
maklum balas pelajar tentang subjek yang diambil di semester itu
dan ditanya beberapa kriteria yang perlu dijawab

No SuFO , No Result


tapi biasanya mmg student suka buat last minit
dah nak keluar result baru ingat
sebab even aku sendiri
tak berapa rajin nak semak student portal
tapi alhamdulillah
aku dah buat SuFO tu before habis semester lagi
ihikkk
*ayat bajet bagus :P

tapi aku harap semua orang happy dengan result masing2
kita doa sama2 ea
Moga Allah permudahkan urusan kita semua
amin ...

take care all :D

No comments:

Post a Comment