Friday, February 15, 2013

Result : Alhamdulillah :D


Assalamualaikum
and happy day to all
alhamdulillah , jangkaan selepas tarikh diumumkan
bila result peperiksaan akhir akan keluar
masing-masing semangat tak boleh nak tidur
aku , sebab merasakan email sangatlah lambat nak masuk
makanya aku layan anime sampai jam 2 pagi
tu pun refresh email macam tak ada perasaan
sebab dah mengantuk sangat
akhirnya aku putuskan untuk tidur terlebih dahulu
bangun2 tidur , terus bukak laptop
nak check result
konon

seusai aku melihat result
first person yang aku panggil adalah ibu 
aku tak tahu nak reflect macam mana muka aku masa tuh
haha

any how

Alhamdululillah
rasa syukur ini aku hadapkan pada Allah
kerana memberi aku peluang untuk merasa gembira
dan ( tak tau nak rasa apa sebenarnya )
aku pun tumpang gembira pada sahabat-sahabat lain 
yang kebanyakannya mendapat Anugerah Dekan pada semester 1 ini
Alhamdulillah :D


dalam perjalanan sebagai seorang pelajar
aku rasa aku tak mampu nak gerak seorang diri
makanya aku nak ucapkan terima kasih kepada semua 
yang sentiasa ada dan mengajar aku 
segala macam benda

family / kawan2 / lecturer / semua :D

thanks kepada roommate aku
Khaleeda , Kak Nadia dengan Kak Tharra
aku tahu result korang mesti gempak kan?
korang belajar lagi .. pergh , aku tak boleh nak gambarkan lah

thanks kepada kawan2 kelas yang selalu ajar
u guys are awesome :)
Farhana , Diana , Qawi , Bakhtiar , Hazim , Saha , Acap , Usein , Sayeedah , 
Izzati , Atiqah , Farah , Aqilah , Shahrin , Haziq , Iman , Robel , Fuad ,
Akmal , Umi , Alyah , Wani , 
semua nya
( banyak sangat nama , haha , maaf kalau tak tertulis ea XD )

and thanks to my best friends yang selalu ada menyokong
Haziq Aiman dan Sakinah Najihah
walaupun kita selalu jauh
tapi korang selalu support aku :)

and special thanks to all Professor and Lecturers
yang selalu bertungkus lumus mengajar
walaupun kadang2 aku buat muka blurr
or mengantuk dalam kelas
tapi ... yeah , thank you so much :)

Miss Atiqah
Miss Syaira
Mdm Lina
Sir Ismail
Prof Mahyuddin
Sir Kamaruzzaman
Prof Madya Zulekha
Prof Madya Dr Shireen

thanks to all
yang disebut dan tidak disebut namanya
inshaa Allah
kalian sentiasa di dalam doa diri yang tidak seberapa ini

doakan yang terbaik untuk semester depan :)
5 semesters to go
yeah yeah
haha

good luck all
thanks

May Allah bless all of you :)

2 comments: