Monday, March 4, 2013

daftar kolej semester 2


hye all
semalam 3 / 3 / 2013
aku daftar kolej
alhamdulillah  menetap di kolej melati
berhadapan bangunan engineering
bergerak dari rumah jam 10 ke atas
sampai di sana 
uruskan pendaftaran
sebab aku pelajar lama
so daftar tak se complicated pelajar baru

aku hanya perlu bawa surat tawaran kolej
slip bayaran yuran kolej
dan gambar berukuran passport 2 keping
*nasib aku bawak , tak ade pun orang cakap kena bawak -_-
dan isi borang clearence kolej serta kad kolej
hantar semua2 benda di atas
dan ambil kunci
selesai

tapi kalau tak ada gambar
or slip bayaran yuran kolej
mmg dia tak bagi laa kunci bilik
haha

dah habis hantar barang kat dalam bilik 
aku ikut family aku pergi masjid negeri sekejap
jalan2 and solat zuhur
mak aku pun ada beli few things like jubah and other stuff

then dah jalan apa semua
parents hantar balik ke uitm
aku pun unpack barang apa semua

semester ni
pihak kolej dah tentukan siapa roommate kita
dan kat mana bilik kita 

and roommate aku semua sama course
which kinda easier kalau nak discuss ke apa ke
yea hopefully
hehe 
tapi awal2 nie biasalaa
tak bnyk cakap sgt
semalam pun penat
and aku tido awal sangat
haha

ok laa
tadi pun dah masuk kelas first 
start 8.30 pagi sepatutnya
tapi lecturer tak masuk
so skrg tgh menunggu jam 2 ptg utk kelas seterusnya

selamat datang kepada sesiapa yang baru masuk ke UiTM
terutamanya to those yang masuk fakulti FSPPP
semoga Allah permudahkan jalan kita
di semester baru ini

take care
XOXO

No comments:

Post a Comment