Saturday, March 30, 2013

jarum jam




sekarang aku tak tau laa
fokus aku kadang2 hilang kejap
dan biasanya mesti time2 nak buat kerja
tidak gemar sungguh

dan aku pun tak tau
tak tau laa weyh
aku macam blurr
dan terlalu fikirkan perkara yang tak perlu
mungkin?




selalu aku cakap kat diri aku
" apa benda yang aku buat nih? "
here and there
merepek tah apa2 tah

aku memang kena get back on track laa
tak boleh nak main2 macam ni dah
jujur laa aku cakap
tgk orang lain belajar
aku rasa aku macam tak buat apa2
adoyai
aku tak tau laa orang lain fikir apa
tapi ini yang aku fikir berdasarkan pemikiran aku sendiri
dan aku rasa aku kena get rid semua benda2 negatif nih

buang masa utk perkara2 yang tak patut adalah tak patut
gitu

maka
doakan laa kami ni kawan2
siapa2 yang baca halaman ini
jangan biar aku jauh sorang2

aku rindu mereka2 yang aku rindui
tapi aku tak boleh nak cerita siapa dan mengapa
dan simpan sendiri tu buat aku rasa
nak telan jer dinding yang aku tenung sorang2 hari2 tuh
*over jer contoh

ok laa kamu semua
kami berundur diri
sambung balik kerja
dari terus layan diri yang sedang dipaksa utk timbul semula nie

doakan kami ya
kami doakan kamu juga

jaga diri ^_^


No comments:

Post a Comment