Saturday, March 16, 2013

teman terbaik

jujur aku ramai kawan
sahabat dan teman

tapi ada seorang manusia 
yang aku tahu
aku tak akan mampu hidup tanpa dia

and that is my mom

seriously aku pun memang jenis tak tau 
nak cerita if aku ada problem
and kalau aku nak cerita things to my mom
i can't do it via phone
aku takut dia risau

tapi if face to face
aku rasa aku berani nak cerita
sebab that's how i express myself
and that's how i gain the strength from

and kelakarnya
kadang2 aku tak tau pun aku ada masalah
bukan tak sedar
cuma malas nak amik kisah
sebab bila aku start kisah
otak aku jadi serabut

and this is when i need everybody the most
which sometimes aku rasa
" where's everyone? "

sebagai manusia
aku pun ada that sort of feeling jugak
walaupun nampak macam tough gile outside

tapi its ok
i am used to it
thanks kepada sesiapa yang selalu support aku

even i cant mention it enough
dalam hati
hanya aku yang dapat rasa
dan Allah sahaja yang tahu

aku hanya mampu titipkan doa buat korang semua

and my mom mmg the best supporter in the world
and mmg release laa tension aku
bukan aku tak nak cerita apa2 kat dia
cuma aku tak tau
tapi bila dah luahkan
feeling dia macam

the best feeling in the world
( haha , mcm over ckp world tu bnyk kali :P )

thanks ya Allah
for sending me good people in my life
for me to gain everything that i should
and feel what i shouldn't do

please guide me in the future
and take care of everyone for me

May Allah bless you mom
May Allah bless you too everyone

take care :D

2 comments:

  1. ohoihoihoii, happy mothers day, #eh :P

    ReplyDelete
  2. haha , aku ucapkan ribuan terima kasih bagi pihak mak aku :) #eh :P

    ReplyDelete