Wednesday, April 3, 2013

kepenatan terlampau dan presentation


jujur aku katakan
sekarang ni aku penat yang amat
masa tgh menaip ni pun tunggu nak lelap jer mata ni
baru balik kelas tadi
nak duduk kejap
maka aku menulis 

aku tak tau laa
mula seminggu dua ni
kerja dah start bertimbun
eh tak
kerja memang tak kan pernah nak habis
tapi aku rasa macam
banyak sungguh benda nak kena cover
and yet rasa macam tak buat apa2
risau tu sentiasa ada

and aku rasa sampai macam nak nangis
sebab bila nak tidur
dah laa penat
tapi tak boleh
kau faham tak perasaan tuh?

gap kelas pun tak berapa nak banyak
makanya
nak tidur pun bukannya option yang baik
tapi aku nak ulangkaji pun
ehem -_-

aku tahu semester nie
nak main2 pun tak boleh dah
doakan aku dan sahabat yang lain
terima kasih daun keladi ^^

ouh yea
tadi ada presentation management
aku buat dengan lagi dua orang
farhana dan zana
they are good

kami bawa 2 soalan
di bawah satu tajuk
PLANNING
merancang ( planning ) ni salah satu cabang utama
dalam pengurusan ( management )

jadi an hour b4 kelas tu
memang ada praktis sikit
tapi cuak tadi tak payah cakap laa
menggeletar jugak aku bercakap tadi
rasa macam 
apa benda aku cakap ni

anyhow
alhamdulillah
miss cakap
our presentation is beyond her expectations
and she said that it was the best !!!
haha
happy kot masa tuh
tak jangka pun 

sebab dari sisi aku sendiri
aku rasa macam point yang kitorang bawa tu
macam tak cukup
tapi bila miss cakap ok
then lega laa sebab at least 
jawapan ktorang tu melepasi piawaian
alhamdulillah

and yet she said
that I am fluent in presenting
aku macam ber monolog kejap
" like seriously? "

haha

but anyhow
aku tahu
banyak lagi aku kena improve
inshaa Allah in the future
lets develop and improve to be better
okay uolss? 
LOL

take care yaww
aku dah penat
nak tidoq sat

jaga diri ^^

No comments:

Post a Comment