Sunday, June 15, 2014

bicara v tulisan



aku ada hadiah
lagu je la mampu
seharian aku dengar lagu ni
( nampak tak main jer kerja dia :P )

aku rasa baik aku attach dari ori channel je la
attach yang dari yg sipi2 macam akaun you tube aku
takut ada yang kena delete video la apa la
faham sangat sebab aku selalu kena
pasal copyright
kbye :P

mohon stop kan lagu di atas bahagian blog
and play this song instead XP




btw aku lupa
aku ada di blog
bajet nak brag pasal banyak sangat akaun di SNS
orang lain pun ada
jujur , aku sampai tak tahu aku ada akaun dkt celah dunia yang mana
tapi kebanyakannya berkaitan minat sendiri 
jadi aku tak kisah sangat
jadi , abaikan

hari ini 
gatal tangan mahu mencoret
aku mahu gelak
semahunya 
akan gelagat manusia
aku tak terkecuali

aku selalu fikir
susah tak nak sentiasa positif?
aku yakin jawapannya susah

jujur
se dalam mana falsafah mana kau pakai
kalau rasa nak nangis tu
nangis jugak

sejahat mana pun kau
nampak kucing kelip buat2 comel
kau cair jugak
( kot la , kalau aku , kucing pun aku tak tau aku rasa apa pasal dia )

berbalik pada para pertama di bawah video
pertamanya , tak semua manusia tu baik
ya , itu betul
siapa mampu jadi malaikat?

SNS
kau tahu
orang akan bertingkah laku berbeza di luar dan dalam
aku mampu perhati
aku tak nafikan
berada di dalam alam maya
dengan pelbagai muka ( pages )
aku nampak at least 60 % atau lebih
macam mana manusia itu berkomunikasi

aku mahu sentuh
mereka yang di alam maya berbeza
dan di dunia nyata berbeza

kadang
di twitter , dia punya beribu followers
di dunia nyata
orang pun tak mahu bercakap dengan dia

kadang
dia tak selalu ada di alam maya
tapi dia still tak bercakap jugak

kadang
kat dua2 dia cakap bnyak

kadang
kadang
.
.
.

and the list go on


aku rasa
aku di list yang ketiga
hahahahahahahahahaha
kbye

ehm
aku mmg bnyk cakap pun
hik

tapi aku tak nafikan
tak semua nak dengar kau cakap apa
dan tak semua akan lakukan apa kau harap dia akan lakukan
sebab ya , semua ada hidup memasing

ehm
aku biasa akan bicara
kat mana yang aku rasa nak cakap
kadang kalau rasa tak nak post dkt twitter
aku post dkt tumblr
atau weibo
atau insta
atau another twitter
atau LINE
atau ...
atau...
atau....


haih
penat la tulis
sebab banyak cakap
semua benda nak tulis
kalau ada yang faham tu bagusla
tahniah untuk anda
haha ^^

luah di sini
sekurangnya
aku tulis
nak cakap
tak semua nak dengar
sebab semua sibuk kan
dan bukan kata tak de orang nak dengar
sebab semua mengelat
tapi tak semua perkara
bicara itu jalannya

...

jadi semalam aku buat akaun soundcloud
semua nak cuba
tak de kerja
dah la malas
main je kerja

tak pe la
aku teruskan cerita
aku buat akaun
aku upload beberapa lagu
dan pagi tadi aku buat playlist
boleh tahan best la jugak
best la buang masa
( kan? <----- konon nak marah diri sendiri >< )

dan aku buat kat asianfanfic juga
yang aku akan update tulisan aku nanti
bnyk sangat nak tumpu
aku rasa nak campak semua idea
terus tertaip sendiri
tak boleh ke?
haha

bnyk perkara
minat aku ni macam nampak tak de kerja
dan buang masa
tapi aku kisah apa
pandai sendiri la
belajar kena ada juga

tapi cerita dia
aku malas belajar
baca je pening kepala
eceh

cuma tu sebab kot
orang tak boleh belajar dgn aku
belajar dengar lagu
malas sikit main game
bosan sikit tgk drama la apa la
update itu la update ini la

oh aku baru habiskan satu anime
dan cerita korea
( cerita tu dah lama tgk , ada bbrp episode je tak habis )
ehm k :P

kesimpulan entry ni
aku malas
cuma tak tahap dewa
haha

ada satu perkara
kalau ada yang baca entry ni
dan meraka dari kalangan sahabat handai


LETS




GET DEAN AWARD FOR THIS SEMESTER


***


lagu di atas tadi
dari kumpulan BTS ( Bangtan Boys )
that was from their latest comeback
before releasing another repackage of SKOOL LUV AFFAIR cd
so yeah
kinda adore these dorks so much :P




bye
rajin nanti
aku tulis lagi
> <

and ouh yeah
title song untuk album tu pun best
nanti la
bila2 aku rajin
aku attach :)

No comments:

Post a Comment