Thursday, June 5, 2014

what did you say?


one thing people have to understand is
I am not writing to favor everyone in the world to read it
just ... it is a way to express what I thought
etc etc etc

well
tbvh
I feel a bit messy right now
for those who followed my story
might be knowing about that " i am not comfortable " post

well
tbh
aku kadang rasa bersalah dekat dia
sebab dia masih kawan yg baik
jujur dia baik
tapi aku tahu , batas tahu aku itu
hanya sekadar kawan semata
tapi aku bukan kawan rapat sampai tahap
kalau aku cakap apa aku rasa dkt dia 
adalah sesuatu yg mampu digapai
sebab dia tak rapat

faham tak agak2?

dia macam...
aku tak rapat dgn dia
tak kan tetiba 
" ehm , i dont think i have same feeling towards you? "
tak kan nak macam tu kan?

dia rasa bersalah datang bila
bukan dia yg meluahkan
tapi kawan2 dia
dan aku tak suka
sbb dia menjadi alasan kukuh untuk aku jauhkan diri
sebab pertama aku telah katakan aku tidak selesa
kedua , aku rasa ... " OMFG , CAN THEY JUST STOP? "
ketiga , aku akan rasa , adakah dia yg menggunakan kawan dia utk perkatakan perasaan dia?
keempat , if yes , omg , macam mana hang boleh terfikir benda macam tu?

maaf
entry ni bercampur bahasa
aku tak tau nak cerita dekat siapa
tambah dengan keserabutan dengan final exam
pasal diri sendiri yang tak berapa nak matang lagi ( mungkin )
dan submissions
dan belajar
dan spazzing
etc

aku jadi takut pun ada
sebab contoh
aku buat baik dengan dia
orang ingat aku suka balik dekat dia
FOR GOD SAKE
orang lain sibuk buat apa?
haish
biaq pi la nak baik ka dak
masalah dia la ni , tak salah pun dia suka
aku tak kata pun aku suka dia balik
dah orang lain duk campuq sibuk buat apa?

haa , utagha pulak keluaq
tak , aku tak tau nak kesian ka apa
I cant be free
sebab .... aku dok ada setahun lagi nak belajaq
satgi dok buat orang terasa ... payah

tak
dia bukan permasalahan besar
bagi sesetengah orang mungkin
haish , aku tak tau nak cerita macam mana

dia macam
sbb ... aku tak suka dipaksa
dan tetiba benda ni jadi
hang nak suruh aku react macam mana?
dok paksa diri aku suka kat dia?

la ni
orang yang aku suka pun
kalau tak suka aku balik
aku kena belajar move on
now , if someone like me
I have to force myself to like him back?
on what basis you used to argue with me?

macam mana hang nak suruh aku suka kat orang?
sedangkan aku sendiri rasa diri aku tak terjaga?

bukan aku tak nak ada hubungan dgn orang
cuma ... bukan sekarang
atau mungkin ... aku masih menunggu seseorang?

aku tak pasti
but I can't yell on his face
" i have someone "
since I am not sure myself if I have any

omg
sounds pathetic
but yeah

aku rasa
yang faham aku faham kot macam mana

thaqif , kiki
sobs
kenapa korang belajar jauh sangat ?????
aku nak cerita pun boleh via phone ja

T_T




PSST :

another one
dont talk about things that I know
that you dont know
or you know nothing
coz it hurts me
to let others know sth that he/she doesnt wanna know
just because he/she likes to be my friend

supporting is okay
but if ! 
you talk about things that I love
wrongly
you are so out !

sorry

macam yang orang tahu
aku tak la gila kpop ( lah ... sangat XP )
tapi dia jadi keadaan yang awkward
apabila kau berkata tentang hal yang aku tahu
dan apa yang kau katakan itu salah
dan aku tahu kau tak tahu
atau buat-buat tahu
beza
aku tahu bezanya

kau kena faham
bicara kpop ini berbeza dengan industri lain
sebab kau ber fandom
bukan sekadar suka berbasa basi
nam saying?
pengaplikasiannya berbeza
aku tak tau nak cerita macam mana

dia tak salah nak tahu
dan memang aku akan cerita dengan gembiranya 
kalau kau nak tahu pasal bias aku 
atau fandom atau benda yang aku tahu

ada masa dan nada yang aku akan terima
ia berdasarkan riak dan cara seseorang tu tanya
complicated bukan? haha ~

tapi buat buat tahu
dan membandingkan dengan yang tak setara
kau memang cari naya dengan aku

some says that it is scary
but yeah
you have to understand
it works that way
that is why I am drowning in my own world

IT ENGULFS ME A LOT
WHEN EVERYONE ARE BUSY WITH THEIR OWN PACE
SO ... DON'T SAY THAT IT IS NOT NORMAL TO LOVE IT
SINCE 
IT HURTS ME 

HURTS ME SO MUCH




Happy birthday to Micky Yoochun
byane oppa , it was yesterday
I wish you late
wishing happiness for you
with all my heart

I am praying that your smiles stay FOREVER 

AKTF







140605
4.51 am
in front of my lappy
sleepless
T_T

No comments:

Post a Comment