Friday, August 10, 2012

annoyed . . .


ada certain benda buat aku annoyed

SATU
kau cakap benda yang sama banyak kali
k fine aku pun kadang2 buat
tapi this situation dia macam
aku dah kata aku faham
then kau repeat lagi dan lagi dan lagi
aku rasa macam .....
bila aku cakap yang
" ok i get it , could u please stop repeating that? "
kang marah pulak
haish


DUA
bila kena paksa buat benda yang aku xnak buat
ok ok 
kadang2 benda tu baik 
xpe laa
tapi 
when it goes to raise up that person anger
and i was at the situation yang aku x faham kenapa aku kena marah
urghhh
penat laa macam tuh
@ ___ @

it just penat
kadang aku rasa aku nie x faham diri aku sendiri
kadang x faham orang lain
dia macam
kefahaman yang boleh difahami 
tetapi malas utk difahamkan sebab
kau sebenarnya faham
faham2 kan laa

aku tahu x semua orang betul
tapi
hmmm


setakat nie tu jer laa kot yg aku nak tulis
aku pun bukan sempurna
minta maaf laa
tapi
menulis at least buat aku rasa cam 
hilang sikit rasa asyik nak mendiamkan diri
release lah jugak
walau x semua

page kau 
suka hati kau laa kan kau nak tulis apa
haha
tetiba

kau suka kau baca
x suka xyah cakap pape

kalau rajin komen laa
x rajin biarkan aje
simple kan?
ntah

xyah buat orang lain annoying ngan kau
dan x buat aku rasa annoying ngan environment
kadang rasa cam selalu nak blame diri
aku x suka laa that feeling

trying to throw that away
* far far awayyyyyyyyy *
hmmm
what ever 

ok ok
sorry kalau pape
till next entry
adios

No comments:

Post a Comment