Tuesday, August 28, 2012

bajet nak over XP

hye
aku tau aku dah lama x post
kalau ada pon post aku cam tah pape jer
LOL
abaikan

btw selamat hari raya to all
minta maaf andai diri ini ada mengguris mana2 hati dan perasaan
maaf , no duit raya
coz aku pun x dapat duit raya
hahah

raya kali nie agak hambar sedikit
aku rasa cam bulan puasa hari tu lagi ada feeling laa compare to this raya
somehow am so happy that kita sudah melepasi bulan madrasah 
tetapi khuatir andai salah langkah boleh 
membuatkan sth worst towards apa yg dah kita kerjakan dalam bulan puasa dulu

ok ok ok 
now lately aku memang bukak semua social networking sites yg aku ada
*ayat x boleh blah
tapi yelah , nak masuk uni minggu depan kot
so aku hambat masa yg ada dengan benda2 camni
*sangat berkualiti ye masa aku dibazirkan :P

kat fb orang kata aku post status cam orang putus cinta
haha
itu lawak universe yang aku hanya mampu senyum mendengarnya
tapi aku sebenarnya memang tengah kecelaruan emosi
tak tau apesal tah
tapi aku cam biarkan jer
now am teaching myself to be rational
seriously i neeeeed to be guided for better route
haha

twitter is like the second home for me
aku suka sangat lepak sana coz 
guys
untuk orang yg jarang keluar rumah cam aku nie
thats where i can go
haha
tapi ntah .
the feeling wasnt the same cam kita lepak face to face ngan kawan
just tnya khabar 
membaca tulisan
percaya laa cakap aku
ia sangat membosankan

tumblr lately nie gak membuatkan aku gemar menjengah ke sana
pictures do help to at least release my stress
* even not much
tapi yeah 
aku just menggunakan apa yg ada utk isi masa yg ada
haha

blog is the last page to go
not really
aku bukak jer sume
tapi start raya nie cam jarang nak bukak kan
aku tgk vlog kawan aku
sangat impressive
haha
dia dah nak fly kot pergi UK
somehow am so happy for him as i knew that he really want to further his studies there :D
next month dia fly
thanks to you for always helping me a lot back then :)
wish you all the best !

and and
one more thing
all these sites can be taken as the story timeline for all of us
kau tengok eh
teenagers laa especially
update all information about their activities 
what ever that they do
what ever that they feel

kadang orang yg lagi tua
or those yg jarang guna twitter or tumblr or what ever akan cakap
" ok , x suka twitter sebab kat sana semua cam luah perasaan jer "
" err , tumblr tu cam kau letak gambar jer bnyk , apa function "
thats what i heard the most
tapi kadang2
thats what all of us have been exposed to 
so , yeah , no comment
haha

dia actually tgk orang jugak laa
ada jer yg baya aku x pakai networking sites nie sangat
ade jer yg lebih prefer buat benda lain
ikutlaa
x semua
am not label - ing
am just stating the thought that exist in my head
no offence please 

and disebabkan aku sangat laa " rajin " nak update blog
so aku letak semua summary dalam entry yg sama
haha

i have a friend
dia baik laa , kadang terlebih baik
.___.
tapi lately nie dia macam pelik jer
ntah laa 
cam xtau nak react dengan kebiasaan dia react ngan aku
aku kadang2 rasa 
aku nie ada buat salah ke dengan dia?

kadang dia macam kabut jer cakap dengan aku
kadang dia cam text ayat cam xde feeling jer
kadang nak tergelak pun ada
sebab ntah

tapi aku appreciate laa sebab dia selalu keep in touch ngan aku
dia selalu cakap yang dia mmg selalu contact kawan2 dia
haha
aku harap cepat2 laa dia jumpa someone dan dia kawen terus
teringin gak nak tgk sapelaa isteri pilihan dia :P
semoga jumpa someone yg terbaik ea bro :)

aku pun doa utk diri aku jugak
sapelaa aku akan jumpa nanti kan?
haha 

minta maaf salah silap

till next entry 
^_^




No comments:

Post a Comment