Wednesday, August 8, 2012

jejak ~

saat orang sibuk berbicara 
panjangnya line orang beratur di baskin robin
untuk ice cream free
aku di sini update blog
bajet cool yaww
:P

saat ini aku rindu satu kisah
sakinah
this girl
idk
she's so cute
i would prefer to call her adik
since i dont have adik perempuan kan
( i dont really mind about that )
but ... but
dia baik sangat

time2 bulan puasa nie
teringat time semester 1 kat kuantan dulu
dak nie sekolah mrsm
dekat pekan laa
since ada orang teringin sangat nak jumpa kina
aku pun pergi laa sekali
haha

masa tu pergi dengan alia syafiqah , liyana and ... and
haha , shahrin
time nie laa aku kenal alia ngan yana :)
nie jugak first time aku jumpa kina :)

kira bersungguh jugak laa cari kereta time tu
woot woot :P

kat sekolah tu ada majlis berbuka
shahrin ngan alia tu bekas murid mrsm tu
so aku nie just ikut jer
tup2
berbuka sekali kat sana
bestlaa

since dari tu
kitorg jadi rapat
haiyaa
i miss that girl lorh ~

hopefully dia ok2 jer
am always praying for your success
and hoping that you always get a happy life ye dik :)

alia , me , shahrin and yana :)
sakinah & me :)

2 comments:

  1. thanks akak..hehe..rindu akak larh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ada orang komen lah :P
      most welcome , hehe , rindu kina juga :D

      Delete