Thursday, August 16, 2012

...

aku sedih bila kau kata kau akan pergi
aku sedih bila kau kata 
kau pohon kemaafan 
kerana umur kita x tahu panjang ke tidak
ia tidak sama andai orang lain yang menuturkannya
( utk spesific situation la )
- walaupun betul lah apa yg kau ckp -
tapi buat kau
aku hanya mampu diam 
tatkala mendengarnya

aku buntu laa
aku nak lari
tapi makin lama
ia semakin dekat
aku nak nafikan
tapi makin lama 
makin aku pening fikir

ada perkara ingin aku kata
aku sayang kau
walaupun kita baru jer kenal
tapi
aku tahu aku perlu kau
walau sekadar kawan
aku xtahu apa perancangan di masa hadapan
aku cuma harap kau sentiasa ada
sihat senantiasa
aku akan selalu dengar suara kau
aku akan selalu rasa dekat dengan kau
sama ada sebagai sahabat yang dekat 
mahupun teman sepermainan
andai ketentuanNYA butuh kita lebih dari itu
aku terima andai itu yang terbaik

tapi sekadarnya
aku selesa dengan kau
kau selalu buat aku gembira
kau selalu buat aku tersenyum
aku happy sangat kenal kau
aku xtau nak cakap
aku xtau nak kata
biar ia ralat antara kita
aku tahu
kau memahami diriku
aku harap begitu

doaku sentiasa
agar kau bahagia

with smiles
- me -

rasa ini sangat membuatkan aku keliru

***

some said
- Don't be so desperate to find love. Instead, u should save the best part of u for the RIGHT person who deserves you, at the right time. -

but at the same time 
- Whenever I try to not think of you, you're the only person who stays in my mind, no matter what I do -

Do this happen to you?

nie copy paste from twitter
i am just wondering
which one should be the right way to go ...

#justWONDERING

No comments:

Post a Comment