Thursday, April 18, 2013

malas !!!!

tajuk tu dah bagi tau apa aku rasa  sekarang
kemalasan yang terlampau

2 hari lepas aku ada test IR
utk one of killer paper time degree nih
ok laa soalan dia
sebab at least am a bit ready

tadi aku ada kuiz akaun
mungkin sebab aku tak faham
or kepenatan stay up beberapa hari lepas
buat aku tertidur lepas solat subuh
mungkin

jujur
badan aku penat gile

kuiz akaun pukul 10.30 pagi
aku bangun 10 pagi
wallaweyhhhhhhh

nasib aku tgk jugak akaun malam semalam
tapi menangis jugaklaa aku menjawab tadi

bila tgk kawan2 kelas yang rajin
dan pandai
aku rasa macam ____________

kemalasan terlampau
atau aku terlalu nak kejar perfection dalam semua benda aku buat
aku pun tak tahu

aku penat !
dan aku malas !

cuti ni
kena muhasabah diri

*pandang langit
dan mengiyakan dalam hati

sigh

No comments:

Post a Comment