Friday, April 5, 2013

lepaskan yang mana?

baru habis kelas akaun sebentar tadi 
sekarang menghadap komputer riba
menaip dan berfikir
apa aku nak lepaskan 
selepas ini

ok
lepas ni ada trip ke SCM ( setia city mall )
sebab ada class gathering
and at the same time nak celebrate birthday
one of the classmates

so sekarang ni
aku dalam dilemma
nak gerak ke sana tu rancangnya
dalam pukul 3 petang
itu adalah selepas solat jumaat

makanya aku berfikir
tempat kami nak pergi makan tu 
ala2 buffet 
( or whatever ejaan dia , aku tak tau )

malam ni aku ada kokurikulum
asalnya hari khamis laa
tapi coach decide nak buat hari jumaat
aku ada text CR semalam
tanya ada kelas ke tak minggu nie
dia tak balas
dia pun fakulti lain
aku malas nak call dia
nak tnya coach sendiri
tak kan laa weyh
dah laa dia datang jauh2

dia jadi tak sedap hati bila
kau jarang sedap hati nak ponteng itu ini
makanya
aku tengah kesusahan hati
gitu -_-

bila dah ambil set dinner
tak kan nak makan kejap jer
or else mesti lama kat situ
sebab gathering kan

and yet
kokurikulum tu start after maghrib
and perjalanan dari mall ke kampus 
lebih kurang setengah jam

oppurtunity cost  (apa yg aku kena forgo) tu
aku sendiri tak tau nak pilih yang mana

ya Allah 
please help me >_<

No comments:

Post a Comment