Thursday, April 11, 2013

peperiksaan pertengahan semester 2

salam
good day everyone

bukan masa sekolah jer 
ada peperiksaan pertengahan tahun
kat universiti pun ada
cuma orang panggil mid term test

basically kat uni
test tu orang prepare lebih sikit dari kuiz
tapi both bawa carry mark yang bnyk laa kat subjek tuh

and yet kat my uni
tak semua fakulti ada mid term test
macam fakulti aku
dia ada spesifik satu minggu utk test
but still tgk lecturer tu jugak nak buat bila

so macam aku
ada certain subjek macam 
business law
ekonomi ( baru jer test tadi )
dah cover minggu nie

minggu depan
giliran subject core utk degree aku
paper IR ( industrial relation )
dengan paper management

both nie 
kalau tak prepare 
even utk 3 or 4 chapter
bersedialah untuk menangis
banyak kot nak kena baca
jujur aku cakap

test akaun pun minggu depan

utk business statistic aku tak sure bila
dan aku pun tak tau ada ke tak
haha

anyway
doakan kesemuanya ok

tadi utk paper ekonomi
boleh tahan bnyk diagram kena lukis
kalau yang budak dari asasi tuh
tak payah nak bajet kau hebat sebab pernah belajar ekonomi
degree nie sangat laa beza
so tak payah nak bajet sgt
( kalau kau dari asasi , junior esp , dan kau baca entry nie laa )
tu nasihat , bukan kata2 penjatuh semangat

aku pun dari asasi jugak
sebab rasa macam pernah belajar
so ingatkan senang
nak nangis jugak laa dalam kelas tuh

haha
kalau nak semua benda senang
duduk rumah tak payah buat apa2
memang tak jadi orang laa jawabnya

makanya 
semua benda nak kena ada usaha
baru ada hasilnya

aku nasihatkan diri aku dan siapa2 yang membaca
marilah kita rajinkan diri sama2
ok? 

jaga diri awak2 sekalian ^^

No comments:

Post a Comment